Το «καλό» επαναφορτιζόμενο υβριδικό CUPRA Formentor συνεχίζει να είναι ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς ταυτόχρονα να ξεχνάει τους… καλούς του τρόπους στην καθημερινότητα. Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη στάνταρ ηλεκτρονική απόσβεση της, ανεξάρτητης σε όλους του τροχούς, ανάρτησης.
Η μεγαλύτερη μπαταρία αύξησε το βάρος κοντά στα 1.700 κιλά, ωστόσο οδηγώντας το «καλό» επαναφορτιζόμενο υβριδικό CUPRA Formentor γρήγορα διαπιστώνεις πως συνεχίζει να είναι ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς ταυτόχρονα να ξεχνάει τους… καλούς του τρόπους στην καθημερινότητα. Και αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη στάνταρ ηλεκτρονική απόσβεση της -ανεξάρτητης σε όλους τροχούς- ανάρτησης, που «συγχωρεί» τις κακοτεχνίες ακόμα και με το 40άρι προφίλ των ελαστικών που περιβάλλουν τους 19άρηδες τροχούς-κόσμημα.
Το επαναφορτιζόμενο υβριδικό CUPRA Formentor των 272 ίππων σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τις δυναμικές επιδόσεις για να κινηθείς με απόλυτα ασφάλεια και υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα.
Μάλιστα, με το εξατομικευμένο πρόγραμμα η απόσβεση προσφέρει 15 ρυθμίσεις, ενώ ρυθμιζόμενο είναι και το ESP. Στην πόλη δεν είναι ο,τι πιο ευέλικτο αφού το τιμόνι δεν «κόβει» πολύ και είναι σχετικά βαρύ, αυτό όμως θα εκτιμηθεί στον ανοιχτό δρόμο αφού προσφέρει μια αίσθηση σιγουριάς που παντρεύεται με την εντυπωσιακή σταθερότητα. Ο αεροδυναμικός θόρυβος πάνω από τα 120 χλμ./ώρα δεν περνάει απαρατήρητος, αν πατάς γκάζι όμως και έχοντας επιλέξει πρόγραμμα Performance ή Cupra ο ευχάριστος ήχος από τον κινητήρα θα τον καλύψει σε απόλυτο βαθμό.
Από εκεί και πέρα, έχοντας σετάρει την ανάρτηση καταλλήλως, το Formentor κρύβει περίτεχνα το βάρος του και «στρίβει πειστικά» με άφθονη μηχανική πρόσφυση και ένα απρόσμενα άμεσο μπροστινό σύστημα. Και αν το παρακάνεις το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS θα τιθασεύσει την υποστροφή εν τη γενέσει της.
«Ταμπουρωμένος» στην εξαιρετική θέση οδήγησης αγκαλιασμένος από το απίθανο μπάκετ μπορείς να κουβαλήσεις περισσότερα χιλιόμετρα μέσα στη στροφή από όσα αρχικά υπολογίζεις, τη στιγμή που η τάση του πίσω μέρους να ανοίγει την τροχιά του προσφέρει μια όμορφη ισορροπία, αλλά και μια ζηλευτή δυνατότητα να ρυθμίζεις τη συμπεριφορά κατά το δοκούν. Επιπλέον το Formentor των 272 ίππων εκμεταλλεύεται στο έπακρο τα 4 τεράστια αεριζόμενα δισκόφρενά του για να φρενάρει απίστευτα δυνατά (100-0 σε 33,6 μ. μια από τις καλύτερες επιδόσεις φρεναρίσματος που έχουμε «δει» ποτέ), έχοντας μάλιστα και βελτιωμένη αίσθηση στο πεντάλ μιας και έχει σχεδόν εξαλειφθεί η αρχική νεκρή διαδρομή του παρελθόντος. Όλα αυτά σου επιτρέπουν να εκμεταλλευτείς τις δυναμικές επιδόσεις για να κινηθείς με απόλυτα ασφάλεια και υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ανανεωμένο CUPRA Formentor Plug-in VZ με 272 άλογα |
Σελίδα 2 | Ακόμα πιο «τούμπανο» μέσα-εξω |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Αυτονομία: Και γρήγορο & με ηλεκτρική αυτονομία 100 χλμ. |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Ευχάριστο στην οδήγηση, χωρίς μεγάλες θυσίες στην άνεση |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |