H WOW σχεδίαση του Tavascan έχει επιτυχή συνέχεια και στην ποιοτική καμπίνα των επιβατών, με την διαμπερή κεντρική κονσόλα σε σχήμα «Υ» να ενσωματώνει τους λεπτούς αεραγωγούς και να βγάζει…. μάτι!
H WOW σχεδίαση του Tavascan έχει επιτυχή συνέχεια και στην καμπίνα των επιβατών, με την διαμπερή κεντρική κονσόλα σε σχήμα «Υ» να ενσωματώνει τους λεπτούς αεραγωγούς και να βγάζει…. μάτι! Όπως τα μονοκόμματα σπορ μπάκετ καθίσματα, οι χάλκινοι χρωματισμοί, οι επενδύσεις των θυρών με το φωτιζόμενο τριγωνικό μοτίβο και φυσικά η -μεγαλύτερη ever σε μοντέλο της CUPRA- «αιωρούμενη» οθόνη αφής των 15 ιντσών: Είναι ευκρινής και έχει καλή απόκριση, ωστόσο χρειάζεται χρόνος για να εξοικειωθείς με το interface, παρά τη βελτίωση που έχει σημειωθεί. Αρέσει και το τιμόνι που μεταξύ άλλων φέρει δυο μαγικά κουμπάκια: Αυτό του Drive κάτω από το αριστερό μπράτσο (για επιλογή οδηγικού προφίλ μεταξύ των Range, Comfort, Performance, Cupra, Individual και Traction) και εκείνο με το… διαβολικό logo της CUPRA για άμεση εναλλαγή του ακραίου ομώνυμου προγράμματος με την τελευταία επιλογή (για παράδειγμα από Cupra σε Comfort).
H WOW σχεδίαση του Tavascan έχει επιτυχή συνέχεια και στην ποιοτική καμπίνα των επιβατών, με την διαμπερή κεντρική κονσόλα σε σχήμα «Υ» να ενσωματώνει τους λεπτούς αεραγωγούς και να βγάζει…. μάτι!
Το καλό είναι πως η καμπίνα δεν πείθει μόνο σε επίπεδο εντυπώσεων, αλλά και ουσίας. Μαλακά και σκληρά πλαστικά συνδυάζονται αρμονικά και ικανοποιούν απόλυτα με την υφή τους, με τη συναρμογή και το φινίρισμα να «εκπέμπουν» σε premium μήκος κύματος, μαζί με τεχνολογίες όπως το Head up Display και φυσικά το (έξτρα) ηχοσύστημα της Sennheiser, που χαίρεσαι να το ακούς.
Χωροταξικά τώρα, οι μετρήσεις, που μόνο το Auto Τρίτη TEST CENTER πραγματοποιεί, επιβεβαίωσαν την αίσθηση «άπλας» για τα πόδια των πίσω επιβατών με τον σχετικό «αέρα» να είναι στα 21 εκατοστά. Σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο πάτωμα κάθεσαι αρχοντικά (αν και θα θέλαμε κάτι παραπάνω σε ωφέλιμο πλάτος), ενώ παρά την απότομη κλίση της οροφής ο αέρας για τα κεφάλι είναι αρκετός ακόμα και για άνω του 1,80 επιβάτες.
Πολύ καλό επίσης σε χωρητικότητα και πρακτικότητα το πορτ-μπαγκάζ, με τα 540 λτ. και την στάνταρ ηλεκτρική πόρτα. Κρίμα που δεν υπάρχει και ένας δεύτερος μικρός χώρος αποσκευών μπροστά (frunk).
Σελίδα 1 | Δοκιμή: CUPRA Tavascan VZ | «Φαντεζί» SUV με 340 PS & 0-100 σε 5,4 δλ. |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, καταγωγή & τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Εντυπωσιακό, καλοφτιαγμένο & ευρύχωρο |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: 0-100 σε 5,4 δλ., βγάζει 405 πραγματικά χιλιόμετρα με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Αποτελεσματικό, αλλά και ευχάριστο με δεδομένη την ηλεκτρική του φύση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |