Ακόμη και στην ισχυρή έκδοση των 180 ίππων της δοκιμής, η ανάρτηση του C5 Aircross λειαίνει αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων χάρη στα Progressive Hydraulic Cushions. Bέβαια το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι στα επίπεδα μαγικού χαλιού που λατρέψαμε στις λιγότερες ισχυρές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου μιας και πιο σφιχτές ρυθμίσεις υπάρχουν και το μοντέλο της δοκιμής «πατούσε» σε τροχούς 19 ιντσών. Πάντως, παρά τα 180 άλογα το κορυφαίο βενζινοκίνητο C5 Aircross, δε σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση αφού όταν πιέσεις και κλίσεις θα αντιμετωπίσεις και η μούρη θα «βουτήξει» και η υποστροφή θα έρθει νωρίς. Με τον τρόπο του σου δείχνει πως προτιμά σαφώς το ήρεμο, το προοδευτικό input παρά τις απότομες τιμονιές, την ξαφνική επιτάχυνση ή το βίαιο φρενάρισμα. Τότε θα το λατρέψεις για την άνεση που σου προσφέρει και η οποία συμπληρώνεται από τα αναπαυτικά καθίσματα και την πρακτικότητά του, που χαρακτηρίζει άλλωστε όλες τις εκδόσεις. Σε κάθε περίπτωση όμως μπορείς να κινηθείς σβέλτα και με απόλυτη ασφάλεια, κάτι στο οποίο συμβάλουν τα δεκάδες στάνταρ ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά και τα δυνατά φρένα.
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....