Πρωταγωνιστής στο μοντέλο της δοκιμής μας είναι βέβαια ο κινητήρας, που έχει τη φορολογική ασυλία των 1.600 κ.εκ. και ταυτόχρονα αποδίδει 180 άλογα με 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.650 σ.α.λ. Καλύτερος από τα παραπάνω specs είναι ο στάνταρ συνδυασμός με το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ΕΑΤ8, το οποίο δουλεύει γρήγορα και ομαλά. Μάλιστα με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία, που διανθίζει τον θόρυβο με ευχάριστες νότες, οι αλλαγές με τέρμα γκάζι είναι τόσο γρήγορες και χωρίς διακοπή στην παροχή ισχύος που σε κάνουν να νομίζεις πως έχεις να κάνεις με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και όχι με ένα κλασσικό με μετατροπέα ροπής. Με το χρονόμετρο στο χέρι οι επιδόσεις από στάση και εν κινήσει είναι γαργαλιστικές. Όσο για την κατανάλωση; Γύρω στα 9,5 λτ./100 χλμ. μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής, νούμερο που μπορεί να απέχει αρκετά από τα 5,7 λτ./100 χλμ. που υπόσχεται η Citroen, όμως είναι καλό αν αναλογιστεί κανείς τα 180 άλογα και τις δυναμικές επιδόσεις.
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....