Aκρως θετικά είναι τα ερεθίσματα από τον εσωτερικό κόσμο του C5 Aircross, που αν μη τι άλλο είναι ευχάριστος. Λείπει το μαλακό πλαστικό από το ταμπλό, αλλά το εσωτερικό είναι μοντέρνο, γεροδεμένο και high-tech.
Υπάρχει έντονο αισθητικό ενδιαφέρον στο οριζόντιας αρχιτεκτονικής σχεδιαστικό concept. Η φαρδιά καμπίνα δίνει αμέσως μια αίσθηση άνεσης και ευρυχωρίας, στοιχεία που τονίζονται από τα καθίσματα-πολυθρόνες και την φαρδιά κεντρική κονσόλα.
Όλα αυτά σε ένα έντονα ψηφιακό περιβάλλον με στάνταρ την κεντρική οθόνη αφής των 8 ιντσών και τον 12,3 ιντσών ψηφιακό πίνακα οργάνων που παρέχεται στην έκδοση Inspire της δοκιμής. Αποδίδοντας εύσημα για τις βασικές συντομεύσεις του κύριου μενού, που ελέγχονται με πλήκτρα αφής, κάθεσαι ψηλά και απολαμβάνεις την άριστη εργονομία, που σε κάνει να νιώθεις κάθε άλλο παρά χαμένος σε λαβύρινθους μενού και υπομενού.
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....