Όταν η σβελτάδα συνάντησε την άνεση: Τα χαρίσματα του C5 Aircross σε άνεση και πρακτικότητα στην κορυφαία έκδοση βενζίνης 1,6 PureΤech συνδυάζονται με 180 άλογα και στάνταρ το εξαιρετικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο της γαλλικής φίρμας.
What is new
- Το κορυφαίο C5 Aircross βενζίνης
- 1,6 PureΤech 180 PS
- 0-100 σε 8,9 δλ
- Καίει 9,5 λτ./100 χλμ.
- Από 30.800 ευρώ
Αυτή είναι η ισχυρότερη έκδοση βενζίνης για νέο μικρομεσαίο SUV της Citroen, το C5 Aircross. Χρησιμοποιεί τον 1,6 turbo κινητήρα της οικογένειας Puretech, που αποδίδει 180 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8 σχέσεων αυτόματο κιβώτιο EAT8 του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen).
Από 30.800 ευρώ
Συγκεκριμένα, το C5 Aircross 1,6 Puretech180 PS EAT8 κοστίζει 30.800 ευρώ στην έκδοση Ιnspire, που για την έκδοση αυτή του κινητήρα είναι η «βασική». Εξοπλιστικά όμως μόνο «βασική» δεν είναι, αφού περιλαμβάνει τα πάντα από πλευράς άνεσης και ασφάλειας (μεταξύ άλλων προσφέρονται όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματος διζωνικός κλιματισμός, οθόνη αφής 8 ιντσών, ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3``, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και ζάντες αλουμινίου), καθώς και εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Grip Control με 5 προγράμματα λειτουργία και Hill Assist Descent.
H αμέσως πιο πλούσια έκδοση Feel κοστίζει 33.100 ευρώ και μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με λειτουργία αναγνώρισης πεζών, ποδήλατων και λειτουργία νυκτός και Front Cross Traffic Alert, ενεργό σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, κάμερα οπισθοπορείας, Advanced Comfort Seats και ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση Shine της δοκιμής κοστίζει 35.950 ευρώ και από τα καλούδια που προσφέρει ξεχωρίζουμε τους τροχούς των 19 ιντσών, την ασύρματη φόρτιση κινητού, τους full LED προβολείς, τον προσαρμοζόμενο ρυθμιστή και περιοριστή ταχύτητας με λειτουργία Stop & Go, το ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας σε αυτοκινητόδρομο, το σύστημα 3D Navigation με φωνητικές εντολές και wifi και την keyless είσοδο/λειτουργία.
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....
Το δοκίμασα. Καμία σχέση η υδρπνευματικη με την τωρινή ανάρτηση.η τωρινή εχει μια άνεση αλλά σε εγκαρσιες λακκούβες, το γκουπ υπάρχει. Από σύστημα ψυχαγωγίας..αστα..τελικά, πληρωνεις μόνο την ανάρτηση, κάποια ηλεκτρονικά, τα αναπαυτικά καθίσματα και την ηχομόνωση. Ποιο ασφαλές είναι ένα τουσον και με λιγότερα χρηνατα. Ίσως ένα φειςλιφτ, φέρει ένα σωστό, ηχητικά, σύστημα ψυχαγωγίας και ένα πολύ πιο μοντέρνο μενού και γραφικά. Αρε βολβο....