Δεν είναι όμως μόνο ο πλούσιος εξοπλισμός. Είναι και άλλα πράγματα στο C5 Aircross που μπορούν να σε «κακομάθουν» και τα οποία περικλείονται στη φιλοσοφία Advanced Comfort της μάρκας. Ποια είναι αυτά;
Πρώτα από όλα η ανάρτηση, η οποία, ακόμη και στην ισχυρή έκδοση των 180 ίππων της δοκιμής, χάρη στα Progressive Hydraylic Cushions, σιδερώνει τις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων απευθυνόμενη έτσι στους οδηγούς που αναζητούν πρωτίστως την άνεση. Γιατί ας είμαστε ειλικρινείς, το C5 Aircross και σε αυτή την έκδοση θα πάρει κλίσεις αν το πιέσεις, δεν σε προδιαθέτει για γρήγορη οδήγηση παρά τον ισχυρό κινητήρα του, η μούρη του θα «βουτήξει» και θα δείξει μια ελαφρά υποστροφή, όμως από την άλλη είναι ασφαλές υπό πίεση, θα το διορθώσεις σηκώνοντας ελαφρά το γκάζι ή στρίβοντας ένα κλικ νωρίτερα…
Λεπτομέρειες όμως. Το C5 Aircross θα το εκτιμήσεις για την οδηγική άνεση που σου προσφέρει και η οποία συμπληρώνεται από τα αναπαυτικά καθίσματα και την πρακτικότητα/χώρους του. Αρκεί μόνο να περιγράψουμε αυτό: Το πορτ-μπαγκάζ του χώρεσε από βραδύς όλες τις βαλίτσες του 3ημέρου (έχει έως 7250 λτ. πορτ-μπαγκάζ), ενώ την άλλη μέρα, ξεκινήσαμε στις 8:00, σταματήσαμε στις 12:00, και παρά τις 4 συνεχόμενες ώρες ταξιδίου, το κορμί μας δεν είχε πιαστεί, οι επιβάτες ήταν ξεκούραστοι και η διαδρομή για το «χωριό» φάνηκε μικρότερη από ό,τι συνήθως παρά την κίνηση που επικρατούσε.
Και με ένα ταπεινό 1.2 βολευομουν....