Το ισχυρότερο DS είναι εδώ, με 300 ίππους και 52 κιλά ροπής.
Δοκιμή: Νέο DS 7 Crossback E-Tense
44.575 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)
Present Tense: Το νέο DS 7 Crossback E-Tense συνδυάζει την κορυφαία τεχνολογία εξηλεκτρισμού με την άφθονη πολυτέλεια και μας δείχνει ότι, τα plug-in υβριδικά δεν είναι πια κάτι μακρινό, αλλά ο κανόνας του σήμερα μέχρι να έρθουν τα ηλεκτρικά.
Όταν πριν από δύο χρόνια σχεδιάζαμε την έκδοση του Auto Tρίτη Premium, το πρώτο βήμα ήταν να ορίσουμε την έννοια «premium». Η κατάληξη ήταν να συμφωνήσουμε όλοι ότι, ένα premium αυτοκίνητο μπορεί να έχει πλήθος χαρακτηριστικών αλλά, πρωτίστως πρέπει να έχει πολύ υψηλή τεχνολογία. Και, στην περίοδο που διανύουμε, η plug-in υβριδική τεχνολογία είναι στην πρώτη γραμμή, τόσο επειδή δείχνει τις ικανότητες ενός κατασκευαστή όσο και επειδή απαντά σε παγκόσμια ερωτήματα και προκλήσεις. Και το κάνει τώρα, στο παρόν.
Η DS, η πολυτελής φίρμα του ομίλου PSA, αναλαμβάνει ηγετικό ρόλο στην κατεύθυνση αυτή, αφού λανσάρει το DS 7 Crossback, τη ναυαρχίδα της, με ένα εξαιρετικό δείγμα τέτοιας τεχνολογίας: ένας κινητήρας βενζίνης, δύο ηλεκτρικά μοτέρ και μια μπαταρία μπαίνουν κάτω από το υπέρκομψο (και υπερεπίκαιρο καθότι SUV) αμάξωμα του DS 7 για να του δώσουν επιδόσεις, οικονομία και τετρακίνηση. Εξωτερικά, το μήνυμα περνάει με πολλούς τρόπους. Υπάρχουν οι σχετικές «E-Tense» ενδείξεις πίσω, το λόγοτυπο εμπρός στο καπό με το «DS» έχει δώσει τη θέση του σε ένα «Ε» που συναντούμε σε πολλά σημεία και στο σαλόνι, ενώ, οι πιο παρατηρητικοί θα δούν ότι, και οι δύο πλαϊνές μεριές του συγκεκριμένου DS 7 έχουν από μία «τάπα καυσίμου». Η αριστερή ωστόσο κρύβει μια πρίζα. Μέχρι και η βαφή, Cristal Pearl τη λέει η DS, είναι συγκεκριμένη και κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα πάνω στο όχημα, ακόμα πιο πολύ από ότι κάνουν τα «απλά» DS 7. Eδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι, ο κόσμος στο δρόμο συνεχίζει και κοιτάζει αυτό το αυτοκίνητο κι ας το έχει δει πια να κυκλοφορεί για τα καλά.
Στο οικονομοτεχνικό σκέλος (τα της κατανάλωσης θα τα δείτε στην ειδική ενότητα), η τιμή ξεκινά από 53.890 ευρώ και δικαιολογείται απόλυτα τόσο από το αμιγώς ηλεκτρομηχανολογικό κομμάτι όσο και απο πλήθος
άλλων εφαρμογών που υπάρχουν στη διάθεση οδηγού και επιβατών, όπως οι δωρεάν (εφΆόρου ζωής) υπηρεσίες τηλεματικής E-Tense Remote Control. Επιπλέον, για την ελληνική πραγματικότητα, η προ φόρων τιμή είναι σταθερά κάτω από τις 40.000 ευρώ, οπότε θα βολέψει πελάτες που το θέλουν ως εταιρικό και, τηρουμένων κάποιων αναλογιών, ανοίγει το δρόμο για μια καλή εμπορική πορεία στην κλάση του και στην Ελλάδα του σήμερα. Σε ενεστώτα χρόνο δηλαδή.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Μία παρατήρηση.
Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!!
Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;;
Ευχαριστώ
Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Απάντηση: Σωστά, διορθώθηκε εκ νέου. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Μία παρατήρηση. Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!! Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;; Ευχαριστώ Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Πόσο χώρο αποσκευών έχει αυτή η έκδοση(phev);