To DS 7 Crossback E-Τense επιταχύνει σαν αληθινό sportscar αλλά χρειάζεται κατά μέσο όρο πολύ λιγότερο καύσιμο για να κινηθεί.
Η άποψή μας
44.577 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)
+ Αίσθηση αρμονικής λειτουργίας από όλη τη γραμμή κίνησης, επιδόσεις, ησυχία, άνεση, τεχνολογία, ξεχωριστός χαρακτήρας χώροι - Βάρος αμαξώματος, αισθητό στο δρόμο
Είναι προφανές ότι, τώρα το σχέδιο του DS 7 Crossback έφτασε στον πυρήνα της έννοιας premium. Βάζει άφθονη τεχνολογία στο σύνολο, με απτά αποτελέσματα (top επιδόσεις και κατανάλωση αστικού μικρού) χωρίς να χαλάει καθόλου τη «μαγιά» της άνεσης και της πολυτέλειας που έχουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις. Ταυτόχρονα, διαφαίνεται και μια ηγετική διάθεση της DS (και του PSA γενικότερα) στον τομέα των plug-in και των ηλεκτρικών. A propos, που θα έλεγαν και στο Παρίσι, η DS φέρνει σύντομα και το DS 3 Crossback Ε-Tense, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό B-SUV και premium.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Μία παρατήρηση.
Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!!
Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;;
Ευχαριστώ
Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Απάντηση: Σωστά, διορθώθηκε εκ νέου. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Μία παρατήρηση. Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!! Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;; Ευχαριστώ Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Πόσο χώρο αποσκευών έχει αυτή η έκδοση(phev);