Δεν αποκαλύπτει πολλά ο χώρος του κινητήρα: δίπλα του υπάρχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ ενώ άλλο ένα κατοικοεδρεύει στο πίσω αξονα. Όλα είναι καλά κρυμμένα και προστατευμένα.
Κινητήρες: Μια συμφωνική ορχήστρα για την ευχαρίστηση του οδηγού
44.940 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)
Κινητήρες: Πληθυντικός αριθμός. Το DS 7 Crossback E-Tense έχει, ένα μοτέρ βενζίνης 1,6 λιτρων με τούρμπο και 200 ίππους αλλά και από ένα ηλεκτρικό μοτέρ σε κάθε άξονα, με απόδοση περίπου 110 ίππων έκαστο. Όλα αυτά συνδυαστικά βάζουν 300 ίππους κάτω από το δεξι πεντάλ του οδηγού μαζί με 520 Νm ροπής. Η προτεραιότητα είναι η ηλεκτροκίνηση και όταν το όχημα «πάρει μπρός» εσύ δεν ακούς κάτι διότι πάει by default στο πρόγραμμα Electric. Από εκεί κι έπειτα, οι συνδυασμοί σχετικά με το ποια πηγή θα δώσει ενέργεια στους τροχούς είναι ατελείωτοι. Υπάρχει Sport πρόγραμμα με προτεραιότητα το θερμικό μοτέρ και φουλ βοήθεια από τους ηλεκτρικούς φίλους του, 4x4 για σταθερή τετρακίνηση, Comfort, αλλά και (το δικό μας αγαπημένο) Hybrid, για το καλύτερο δυνατό «σπαγγάτο» ανάμεσα σε επιδόσεις και οικονομία. Όλα δουλεύουν με εξαιρετική αρμονία και είναι σούπερ το θέαμα να ρίχνεις κλεφτές ματιές στο μεγάλο πίνακα οργάνων εμπρός και να βλέπεις πώς το «μυαλό» του Ε-Τense αλλάζει σε δέκατα την τροφοδοσία και διευθύνει αυτήν την υπέροχη ορχήστρα.
Οι επιδόσεις είναι αποστωμοτικές: 0-100 χλμ./ωρα σε 5,7 δλ. μετρημένο από εμάς (5,9 το δίνει η DS) και ρεπρίζ που θα σας κάνουν να διπλοτσεκάρετε τον πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών δίπλα. Κατανάλωση είπατε; Λοιπόν, εδώ γίνεται το εξής. Έχουμε αρχικά τη μπαταρία η οποία θα σας πάει στη δουλειά και θα σας γυρίσει και σπίτι (50 χλμ. περίπου υπολογίζουμε σε μια φουλ φόρτιση). Επίσης, επειδή μπορεί να φορτίζεται εν κινήσει, από την ανάκτηση ενέργειας στο φρένο, η «σταθμη» της μπαταρίας όπως πέφτει έτσι και ανεβαίνει, έστω και σταδιακά. Υπάρχει και ειδική επιλογή στο μενού, η οποία φροντίζει να φορτίζεται οπωσδήποτε η μπαταρία, ώστε όποτε θες να έχεις 10, 20 ή και παραπάνω ηλεκτρικά χλμ. στη διάθεσή σου. Αυτό βέβαια εκεινη τη στιγμή επιβαρύνει την κατανάλωση βενζίνης, οπότε θέλει προσοχή. Σε μέσες τιμές όμως, το DS 7 E-Τense «καίει» λίγο πάνω από 6 λτ./100 χλμ., τιμή εξαιρετική για τη μάζα του και, κυρίως, για την ταχύτητα με την οποία μπορεί να την κουνήσει. Το «παιχνίδι» με τα νούμερα βέβαια συνεχίζεται. Εντός πόλης για παράδειγμα, μπορείτε να ελέγχετε από το trip κύκλους των 20-30 χλμ. και να δείτε ότι η μέση τιμή εκεί είναι 0,7-0,9-1,0 λτ/100 χλμ.!
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Μία παρατήρηση.
Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!!
Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;;
Ευχαριστώ
Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Απάντηση: Σωστά, διορθώθηκε εκ νέου. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Μία παρατήρηση. Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!! Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;; Ευχαριστώ Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Πόσο χώρο αποσκευών έχει αυτή η έκδοση(phev);