Σίγουρα είναι πολύ άνετη η διαβίωση στο πίσω κάθισμα ενός DS 7, ανεξαρτήτως της γραμμής κίνησης που διαθέτει.
Xώροι: Ειδική έμφαση για τους πίσω
44.944 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)
Παρόλη την «κοσμογονία» και τις προσθήκες κινητήρων και μπαταριών κάτω από το αμάξωμα, το DS 7 Crossback E-Tense έχει το ίδιο επίπεδο χώρων για επιβάτες και αποσκευές σε σχέση με τα πιο «μονοδιάστατα» αδέρφια του. Αυτό σημαίνει εξαιρετική άπλα, τόσο για τα πόδια όσο και για τους ώμους και για τα κεφάλια, παρά το γεγονός εδώ ότι η μεγάλη, πανοραμική οροφή «κλέβει» κάποια χιλιοστά. Το δάπεδο πάντως είναι επίπεδο, δεν υπάρχει μεγάλη διείσδυση από το τούνελ μετάδοσης ενώ οι πισω θέσεις έχουν και ηλεκτρική ρύθμιση της κλίσης της πλάτης.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Μία παρατήρηση.
Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!!
Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;;
Ευχαριστώ
Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Απάντηση: Σωστά, διορθώθηκε εκ νέου. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Μία παρατήρηση. Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!! Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;; Ευχαριστώ Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Πόσο χώρο αποσκευών έχει αυτή η έκδοση(phev);