Πλήρες, σύγχρονο και εντυπωσιακό στην όψη και την αφή είναι το ταμπλό του DS 7 E-Tense. Oι συνδυασμοί από τις λίστες υλικών και εξοπλισμού είναι πρακτικά ανεξάντλητη.
Εσωτερικό: αυθεντική πολυτέλεια με hybrid πινελιές
44.943 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2020)
Η αρχιτεκτονική στο εσωτερικό του E-Tense είναι κατά βάση ίδια με των υπόλοιπων DS 7 Crossback. Αυτό σημαίνει ένα πολύ ξεχωριστό ντιζάιν, μεγάλες οθόνες, προσεγμένο φινίρισμα, λαμπερή εικόνα με τις διαφορες μεταλλικές επενδύσεις αλλά και ένα σχετικό βαθμό εξοικειωσης με το πού βρίσκεται το καθετί, καθώς οι Γάλλοι της DS έχουν μια ιδιαίτερη προσέγγιση σε όλα. Δε δυσκολεύεσαι ομως να προσαρμοστείς και έτσι σύντομα αναγνωρίζεις όλες τις hybrid πινελιές οι οποίες αφορούν φυσικά τις ενδείξεις στον μεγάλο, ψηφιακό και με πολλές επιλογές διαμόρφωσης, πίνακα οργάνων αλλά και τα έξτρα μενού που έχουν προστεθεί στην κεντρική οθόνη για να βλέπεις τη ροή της ενέργειας, τις ρυθμίσεις κλπ.. Αν μας έλειψε κάτι, αυτό ήταν μια ένδειξη στροφόμετρου για το θερμικό μοτέρ.
Το δικό μας αυτοκίνητο είχε το ένα από τα δύο Opera πακέτα εσωτερικού το οποίο συνεπάγεται πολυτέλεια στο έπακρο. Δερμάτινες επενδύσεις στο ταμπλό με ωραία εξώραφα μοτίβα, όμορφα «νερά» στις επιφάνειες, πλήρως ηλεκτρικά καθίσματα εμπρός με λειτουργίες θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ και γενικά περίτεχνες επιλογές σε υλικά και υφές. Τεχνολογικά, η βασική έκδοση έχει βοηθήματα για την αναγνώριση σημάτων, αποφυγή πολλαπλών συγκρούσεων, αυτόματο φρένο, έλεγχο λωρίδας κλπ. Με 1.000 ευρώ παραπάνω, η δεύτερη έκδοση ανεβάζει τον πήχη πιο ψηλά, με έλεγχο νεκρής γωνίας, αναγνώριση σημάτων που «βλέπει» το Stop ή το μονόδρομο, ανίχνευση προσοχής οδηγού κλπ. Το «ταβάνι» είναι ακόμα ψηλότερα, αφού το δικό μας είχε και νυχτερινή όραση μεταξύ άλλων.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Μία παρατήρηση.
Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!!
Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;;
Ευχαριστώ
Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Συμφωνώ μαζί σας ότι η πραγματική ισχύς δεν αποτελεί το άθροισμα ισχύος βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρων. Παρόλα αυτά ΚΑΚΩΣ διορθώνετε τον αναγνώστη σας στην απλοϊκή σκέψη της πρόσθεσης, καθώς εσείς αναφέρετε στο κείμενο ότι το αυτοκίνητο διαθέτει έναν βενζινοκινητήρα 200 ίππων και 2 ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα 110 ίππων. ΣΥΝΕΠΩΣ η απλή αριθμητική πράξη στης πρόσθεσης βγάζει 420 ίππους και όχι ΟΠΩΣ γράφετε 310!
Απάντηση: Σωστά, διορθώθηκε εκ νέου. Ευχαριστούμε για την επισήμανση.
Μία παρατήρηση. Όταν η ιπποδύναμη εκάστου ηλεκτροκινητήρα είναι 110 ίπποι, όπως λέτε, και ο βενζινοκινητήρας έχει άλλους 200, τότε το άρθροισμα δεν είναι 300 ίπποι αλλά 420!!! Η δυσκολία στην πρόσθεση που οφείλεται;;; Ευχαριστώ Κατά τα άλλα, όλα καλά!!!
Απάντηση: Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, η συνδυαστική ισχύς στα μοντέλα που έχουν 2 κινητήρες (θερμικό και ηλεκτρικό) δεν ορίζεται απλά με το άθροισμα των ιπποδυνάμεων και διαφέρει σε κάθε περίπτωση, οπότε δεχόμαστε την συνδυαστική ισχύ που ανακοινώνει ο κατασκευαστής.
Πόσο χώρο αποσκευών έχει αυτή η έκδοση(phev);