Το Dacia Duster ενισχύει την γκάμα του με τον νέο turbo βενζινοκινητήρα των 1,33 λτ. ο οποίος έρχεται να «γλυκάνει» ακόμα περισσότερο το εξαιρετικό value for money σύνολο...
Δεν είναι η πρώτη φορά που το Duster φοράει έναν ισχυρό κινητήρα βενζίνης, είναι η πρώτη όμως που αυτός συνδυάζει τις καλύτερες επιδόσεις με οικονομία καυσίμου. Πρόκειται για τον νέο 1,33 λίτρων κινητήρα που αποτελεί προϊόν συνεργασίας μεταξύ Renault και Daimler, ένα εξαιρετικό μοτέρ όπου και αν το έχουμε δει, και που στην περίπτωση του Duster ενισχύει ακόμα περισσότερο το εξαιρετικό επίπεδο value for money με τιμή που ξεκινά από τα 15.980 ευρώ.
Αισθητικά, δεν υπάρχει κάτι που να υποδηλώνει τη διαφορά στον κινητήρα, με το Duster να παραμένει στην 2η γενιά του ξεχωριστό με έντονο SUV χαρακτήρα, κάτι που απορρέει και από την 210 χλστ. απόσταση του αμαξώματός του από το έδαφος.
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
Μια χαρά αμαξάκι. Έχω μοντέλο του 14 και είναι σκύλος μαύρος. Σε πάει παντού και φτηνά και μ' ένα σκασμό μπαγκάζια. Ο ορισμός του value for money.