Οδηγικά το Duster με αυτό τον κινητήρα παρουσιάζει ένα πολιτισμένο και ικανό προφίλ με επίκεντρο την άνεση. Η ανάρτηση έχει μαλακή ρύθμιση και αρκετά μεγάλη διαδρομή, με αποτέλεσμα να προσφέρει πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά να εμφανίζει και αυξημένες κλίσεις σε δρόμο με στροφές. Στην πίεση εκεί και με την ισχύ του κινητήρα, παρουσιάζεται μια υποστροφική προδιάθεση, η οποία ωστόσο δεν εκδηλώνεται με το ESP να φροντίζει γι` αυτό. ΑντΆ αυτού είναι άνετο και ασφαλές και μπορεί με ευκολία να κινηθεί και σε εκτός δρόμου διαδρομές.
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
Μια χαρά αμαξάκι. Έχω μοντέλο του 14 και είναι σκύλος μαύρος. Σε πάει παντού και φτηνά και μ' ένα σκασμό μπαγκάζια. Ο ορισμός του value for money.