Ο 1,33 λτ. υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Duster, ενσωματώνει τεχνολογία Bore Spray Coating στα χιτώνια για μείωση της τριβής και τη βελτιστοποίηση της θερμικής αγωγιμότητας, διαθέτει φίλτρο σωματιδίων (DPF) καθώς και τεχνολογία διπλού μεταβλητού χρονισμού εκκεντροφόρου άξονα, η οποία ελέγχει τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής σύμφωνα με τα φορτία του κινητήρα.
Στην πράξη το μοτέρ αυτό (σ.σ. που διατίθεται στο Duster και με 150 ίππους) εντυπωσιάζει με την λειτουργία του και τις επιδόσεις του, όντας ελαστικό από χαμηλά με εξαιρετικό τράβηγμα και δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Το 6τάχυτο κιβώτιο με το οποίο συνδυάζεται έχει σφιχτή κλιμάκωση και θετικό κούμπωμα ενώ συμβάλλει και αυτό στις καλές επιδόσεις, διατηρώντας ωστόσο την κατανάλωση σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. Σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης λοιπόν, το Duster χρειάζεται μόλις 7,2 λτ./100 χλμ. βενζίνης.
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
To Duster είναι, κατ'αναλογία, το τωρινό Niva και είναι μια χαρά αυτοκίνητο... όμως δεν χρειάζεται οι 'αντικειμενικοί' δημοσιογράφοι να το λιβανίζουν... το εσωτερικό είναι, εσκεμμένα, εσωτερικό περασμένης δεκαετίας (τι 'λιτό' και δηθενιές, τέτοια πλαστικά και αισθητική είχαν τα φθηνά ρενλώ δυό γενιές πριν...) όπως και όλο το αυτοκίνητο είναι 'προηγούμενης γενιάς'. Η Renault το κάνει συνειδητά για να κρατήσει το κόστος και να μην κόψει πωλήσεις από το υπόλοιπο group (μην ξεχνλαεμ ότι και τα ρενλώ και τα νισάν δεν είναι πλέον φθηνά...) και καλά κάνει, δεν έχει το βάθος της VW που δεν την νοιάζει να βγάλει παρόμοια μοντέλα σε 3 διαφορετικά badges γιατί εκεί η κάθε μάρκα έχει το δικό της κοινό, για διαφόρους λόγους, και παρά τις πολύ μικρές διαφορές τιμής λειτουργούν συμπληρωματικά - η VW δεν έχει πλέον 'φθηνή' μάρκα, θα δούμε σε 3-4 χρόνια πως θα της βγει...
Μια χαρά αμαξάκι. Έχω μοντέλο του 14 και είναι σκύλος μαύρος. Σε πάει παντού και φτηνά και μ' ένα σκασμό μπαγκάζια. Ο ορισμός του value for money.