To αληθινό SUV: Το Dacia Duster δέχθηκε κάποιες βελτιώσεις και τον νέο κινητήρα diesel των 115 ίππων και εξακολουθεί να αποτελεί μια από τις πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για πραγματικό SUV, ιδιαίτερα στην 4κίνητη έκδοση που δοκιμάζουμε.
Χωρίς καμία αλλαγή σε εμφάνιση, χαρακτήρα και ικανότητες, το Dacia Duster βελτιώθηκε σε τομείς που αφορούν την αεροδυναμική του ούτως ώστε να μειωθούν τα επίπεδα εκπεμπόμενων ρύπων καθώς και η κατανάλωσή του. Από κει και πέρα το Duster συνεχίζει να αποτελεί την αιχμή του δόρατος για την Dacia «προκαλώντας» με το εξαιρετικό του Value for money, τους μεγάλους του χώρους, ενώ στην έκδοση με τον νέο diesel κινητήρα των 115 ίππων και την 4κίνηση, είναι το πιο ικανό εκτός δρόμου όχημα της κατηγορίας.
Αλλαγές, κάτω από το SUV περίβλημα…
Το Dacia Duster στην 4κίνητη έκδοσή του είναι όμορφo και σύγχρονo αισθητικά, προβάλλοντας άμεσα τον SUV χαρακτήρα τoυ μέσω των πλαστικών προστατευτικών στους προφυλακτήρες, του αυξημένου ύψους του από το έδαφος και τις υπόλοιπες ξεχωριστές λεπτομέρειες της σχεδίασής του. Αλλαγές υπάρχουν ωστόσο δεν είναι ορατές, αλλά «κρύβονται» κάτω από τον SUV μανδύα του, ενώ όλες αφορούν στην καλύτερη διαχείριση του αέρα και στην κατ` επέκταση μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων του. Έτσι στο δάπεδο το Duster συναντάμε νέες ποδιές που εξασφαλίζουν καλύτερη αεροδυναμική και μειώνουν κατά 1 γρ./χλμ. τις εκπομπές CO2, ενώ έχουν ενσωματωθεί και κάτω από το εμπρός καπό ενεργά πτερύγια μεταξύ του ψυγείου και του προφυλακτήρα για τη μείωση της αντίστασης του αέρα. Τέλος ανασχεδιάστηκαν οι τροχοί για καλύτερη αεροδυναμική, στοιχεία που με τη σειρά τους βελτιώνουν την αεροδυναμική και υπόσχονται μείωση της κατανάλωσης. Κατά τα άλλα, προστέθηκαν δύο νέα χρώματα στην φαρέτρα του, το μπλέ Iron και το κόκκινο Fusion.
Από 17.490 ευρώ
Το Dacia Duster με τον νέο 1,5 Blue dCI και 4κίνηση ξεκινά από την άκρως δελεαστική τιμή των 17.490 ευρώ, στην εισαγωγική εξοπλιστική έκδοση Ambiance, ενώ για την ενδιάμεση και υπερπλήρη έκδοση Sportive η τιμή ανεβαίνει στις 19.350 ευρω. Τέλος, στην πλέον πλούσια έκδοση Prestige η τιμή ανέρχεται στις 20.260 ευρώ.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Δες στην εισαγωγή
@vg 3 τιμές αναφέρει το άρθρο. Έλεος
αυτο το τιμονι και η κονσολα ειναι δραμα......οι 5 τρυπες εκει ολα τα λεφτα ....να τις γεμισεις οργανακια, επίτηδες μαλλον να παρουν και κανενα κασκαι
...τιμούλα;