Ο κινητήρας του Dacia Duster είναι πιο οικονομικός παρά την αυξημένη του απόδοση σε σχέση με το παρελθόν (115 ίπποι).
Κινητήρας: Αύξησε απόδοσή, αλλά όχι κατανάλωσή
254.658 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2021)
To Dacia Duster εφοδιάζεται με τον 1.500άρη κινητήρα της Renault ο οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικού καταλυτικού περιορισμού (SCR), ενώ αποδίδει πλέον 115 ίππους από 110 του παρελθόντος. Αυτό το μοτέρ είναι σε θέση να κινήσει σβέλτα το Duster ενώ εντυπωσιάζει με την αμεσότητα και το τράβηγμά του από χαμηλά κάτι που οφείλεται και στην πολύ σφιχτή διάταξη του 6τάχυτου κιβωτίου, με την 1η σχέση να είναι ιδιαίτερα κοντή εξυπηρετώντας σε δύσβατα εκτός δρόμου σημεία, και την 6η να έχει πιο overdrive χαρακτήρα ώστε να κινείται άνετα και απροβλημάτιστα σε ανοιχτό δρόμο. Επιπλέον ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού, χωρίς να κροταλίζει, διατηρώντας έτσι τον πολιτισμένο χαρακτήρα του. Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές για τον χαρακτήρα του (σ.σ τα 12 δλ. για το 0-100 χλμ. έρχονται με 4η ταχύτητα), ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι με μέση τιμή στα 6,7 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης (σ.σ 7,4 λτ./100 χλμ. το προηγούμενο).
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Δες στην εισαγωγή
@vg 3 τιμές αναφέρει το άρθρο. Έλεος
αυτο το τιμονι και η κονσολα ειναι δραμα......οι 5 τρυπες εκει ολα τα λεφτα ....να τις γεμισεις οργανακια, επίτηδες μαλλον να παρουν και κανενα κασκαι
...τιμούλα;