Το εσωτερικό του
Dacia Duster αν και κατασκευασμένο πλήρως από σκληρά πλαστικά επιδεικνύει καλή συναρμογή και φινίρισμα. Ο διάκοσμος είναι ευχάριστος και πλούσιος ειδικότερα στην έκδοση Prestige.
Εσωτερικό-Χώροι: Σκληροτράχηλο και λειτουργικό
254.660 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2021)
O SUV χαρακτήρας του Dacia Duster είναι εμφανής και στο εσωτερικό του. Και εκεί παρουσιάζει έναν σκληροτράχηλο χαρακτήρα με λιτή σχεδίαση αλλά και χωρίς να του λείπει τίποτα, ιδιαίτερα στις πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού. Αν και διαθέτει σκληρά πλαστικά, η ποιότητα είναι καλή, ενώ παρουσιάζει στιβαρή κατασκευή και σωστό φινίρισμα. Οι χώροι παρέμειναν ένα από τα δυνατά του σημεία, αφού είναι σε θέση να φιλοξενήσουν με άνεση έως και πέντε ενήλικους επιβάτες, ενώ αντίστοιχα επαρκής είναι και ο χώρος αποσκευών με 411 λίτρα.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Δες στην εισαγωγή
@vg 3 τιμές αναφέρει το άρθρο. Έλεος
αυτο το τιμονι και η κονσολα ειναι δραμα......οι 5 τρυπες εκει ολα τα λεφτα ....να τις γεμισεις οργανακια, επίτηδες μαλλον να παρουν και κανενα κασκαι
...τιμούλα;