Η άνεση είναι το κύριο χαρακτηριστικό του Duster στην άσφαλτο, το οποίο παρά την μέτρια αίσθηση και τις αυξημένες κλίσεις του υπό πίεση, παραμένει ασφαλές.
Στο δρόμο: Ανετο στο δρόμο, εντυπωσιακό εκτός
254.657 Επισκέψεις στο άρθρο (3/1/2021)
Το Dacia Duster παραμένει ως είχε και οδηγικά, με την 4κίνητη έκδοσή του να αποτελεί ένα από τα πιο ικανά εκτός δρόμου οχήματα της κατηγορίας σήμερα. Η συμπεριφορά του σε ασφάλτινες συνθήκες χαρακτηρίζεται από την μαλακή ανάρτηση, η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και παρά τις σχετικά έντονες κλίσεις του σε δρόμο με στροφές, το Duster είναι ασφαλές με προοδευτικές αντιδράσεις. Η ρύθμιση της ανάρτησης βέβαια σε συνάρτηση με την αυξημένη διαδρομή της και τους κοντούς προβόλους γίνεται σύμμαχος στο χώμα, εκεί που σε συνδυασμό με τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος, το Duster δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία. Η αυτόματη 4κίνηση με δυνατότητα κλειδώματος δίνει το σύνθημα για την εξερεύνηση δύσβατων διαδρομών με τον μόνο περιορισμό να τοποθετείται από τα συμβατικά ελαστικά του.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Η DACIA πουλάει αυτό που έχει: τεχνολογία προηγούμενης γενιάς και πλαστικά και διάκοσμος προηγούμενης δεκαετίας σε αξιοπρεπές (απλά) περυτίλιγμα και σε πολύ προσιτή τιμή. Για όποιον θέλει σώνει και καλά 4κίνηση και δεν έχει να δώσει τα (πολύ περισσότερα) χρήματα που απαιτεί μια καλυτερη 'μάρκα' είναι μάλλον μονόδρομος. Ο κατασκευαστής έχει κάνει μια προσπάθεια να δώσει κάπιαι ενδιαφέροντα στοιχεία εξωτερικά, τα ηλεκτρονικά είναι τα απολύτως απαραίτητα (όχι απαραίτητα μείον), οι χώροι είναι επαρκέστατοι, η αξιοπιστία (λόγω απλούστερης τεχνολογίας) είναι επίσης αξιοπρεπής (όχι κάτι τρομερό βέβαια, η Renault ποτέ δεν φημιζόταν άλλωστε...) αλλά δεν θα ζητήσεις ούτε ευχαρίστηση στην οδήγηση ούτε ιδιαίτερα συναισθήματα στη διαβίωση μαζί του. Είναι 'εργαλείο' και μέχρι εκεί - και δίνει περισσότερα από ό,τι πληρώνεις. Τώρα όποιος φωνάζει στην Peugeot (ή όπου άλλού), θα τον στενοχωρήσω, όσο και να ζηλεύεις φίλε, το ωραιότερο πάντα θα κοστίζει (αρκετά) παραπάνω...
Αυτό είναι SUV και τετρακίνηση και Diesel και πολύ καλή τιμη (Τ ακούς Peugeot με τα ψευτο gt σου τα 208 με τα 1200cc και τον ημιάκαμπτο άξονα πίσω και τις 28000€;)
Κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του, με διαφορα, εκτος του οτι ειναι και value for money.Τωρα αν καποιος θελει οδηγικη απολαυση , μπορει να παρει οποιαδηποτε alfa romeo για να νοιωσει αλλου ειδους συναισθηματα.
Δες στην εισαγωγή
@vg 3 τιμές αναφέρει το άρθρο. Έλεος
αυτο το τιμονι και η κονσολα ειναι δραμα......οι 5 τρυπες εκει ολα τα λεφτα ....να τις γεμισεις οργανακια, επίτηδες μαλλον να παρουν και κανενα κασκαι
...τιμούλα;