Ακολουθώντας τα «χνάρια» της πρώτης γενιάς, το νέο τετρακίνητο ντίζελ Dacia Duster δεν κάνει πίσω εκτός δρόμου και κερδίζει τις εντυπώσεις με υψηλά επίπεδα άνεσης, χαμηλή κατανάλωση και σκληροτράχηλο off road χαρακτήρα.
What is new
- Δεύτερη γενιά Duster
- 1,5 dCi με 110 άλογα 4Χ4
- Νέα σχεδίαση μέσα και έξω
- Με 17.350 ευρώ (βενζίνη από 15.500 ευρώ)
Μετά τη δοκιμή του δικίνητου Dacia Duster ντίζελ με αυτόματο κιβώτιο στο γκαράζ του Auto Τρίτη βρέθηκε η τετρακίνητη έκδοση με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, που συνεχίζει να είναι μια από τις πλέον προσιτές τετρακίνητες λύσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV. Κατ` αρχάς, όσον αφορά στο αισθητικό κομμάτι, το τετρακίνητο Duster δεν έχει μεγάλες διαφορές από τις 4x2 εκδόσεις, ωστόσο ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά λόγω των μαύρων περιμετρικά τοποθετημένων πλαστικών προστατευτικών και των νίκελ «4WD» στα εμπρόσθια φτερά. Από εκεί και πέρα, ο φρέσκος «αέρας» που αποπνέει η δεύτερη γενιά Duster, με το πλήρως ανασχεδιασμένο εξωτερικό, ορίζεται, μεταξύ άλλων, από τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, το νέο «σκαλοπάτι» μεταξύ εμπρός φτερού και πόρτας, την καινούργια κυψελοειδή γρίλια, τις τονισμένες προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω και τις μυώδεις καμπύλες που διέπουν το σύνολο του αμαξώματος.
Από 17.350 ευρώ το 4Χ4
Το νέο Duster διατηρεί ψηλά το λάβαρο της Dacia ως μια από τις πιο value for money επιλογές στα SUV έχοντας στη φαρέτρα του εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ. Όσον αφορά στο ντίζελ, το νέο Duster διατίθεται αποκλειστικά στην έκδοση Sportive με τιμή που ξεκινά από τις 17.350 ευρώ, ενώ στη βενζίνη κοστίζει από 15.500 ευρώ στη βασική Ambiance. Τονίζουμε πως η εν λόγω έκδοση διακρίνεται για τον πλήρη εξοπλισμό της που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ζάντες αλουμινίου, cruise control, σύστημα infotainment με Bluetooth-USB & aux, πλευρικούς-μετωπικούς αερόσακους και κουρτίνας, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε οδόστρωμα με κλίση κ.α..
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Εγώ το πήρα 18000 το 1.5 4Χ4 με navi αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control. Και παει πα-ντου για πλακα. Τώρα τι λεει η Λουκια ειναξ αλλο θεμα.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.