Η δεύτερη γενιά του Duster έχει κάνει άλμα στον τομέα του εσωτερικού με την απτή ποιότητα, την εργονομία και την πρακτικότητα να έχουν ανέβει επίπεδο, αποτινάσσοντας τις όποιες αστοχίες του παρελθόντος. Με την πρώτη ματιά ξεχωρίζει η εντελώς νέα διάταξη του ταμπλό, στο οποίο δεν έχουν γίνει εκπτώσεις στη συναρμογή και το φινίρισμα αν και κατασκευασμένο πλήρως από σκληρά πλαστικά, με την οθόνη αφής του συστήματος Media Navi Evo να εδράζει πάνω ακριβώς από τους σχεδόν αεροπορικού τύπου διακόπτες για τις βασικές λειτουργίες. Μόνη μας ένσταση τα εμπρόσθια καθίσματα, τα οποία, αν και αναπαυτικά, δείχνουν να υπολείπονται σε στιβαρότητα του συνόλου. Πέραν αυτού, εκπτώσεις δεν έχουν γίνει ούτε και στους χώρους, καθώς το Duster θα μεταφέρει εύκολα πέντε ενήλικους επιβάτες, που θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερες από 15 θήκες για μικροαντικείμενα, χωρίς να στριμωχτεί κανείς, ενώ και ο χώρος των αποσκευών είναι ικανοποιητικός για την κατηγορία αν υπολογίσουμε και την τετρακίνηση με όγκο 376 λτ..
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Εγώ το πήρα 18000 το 1.5 4Χ4 με navi αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control. Και παει πα-ντου για πλακα. Τώρα τι λεει η Λουκια ειναξ αλλο θεμα.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.