Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις ο 4κύλινδρος, 8βάλβιδος ντίζελ κινητήρας χωρητικότητας 1,5 λτ. του Duster, ο οποίος με άμεσο ψεκασμό και turbo αποδίδει 110 ίππους και 260 Nm ροπής, διαθέσιμα μόλις από τις 1.750 σ.α.λ.. Το μηχανικό αυτό σύνολο διακρίνεται για το θετικό του τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, την ήσυχη λειτουργία του αλλά και την άμεση απόκρισή στο πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, συνεπικουρούμενο βέβαια και από την κοντή κλιμάκωση του μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, η οποία ωστόσο θα ταλαιπωρήσει τον οδηγό στις αστικές μετακινήσεις. Από πλευράς κατανάλωσης, με επιλεγμένη την κίνηση στους εμπρόσθιους τροχούς, το Duster 1,5 dCi αποδεικνύεται ιδιαίτερα φειδωλό στις απαιτήσεις του σε καύσιμο με την τιμή στον υπολογιστή ταξιδίου να κυμαίνεται στα 6,4 λτ./100 χλμ., ωστόσο με επιλεγμένη την αυτόματη τετρακίνηση η κατανάλωση αυξάνεται κατά περίπου 1 λτ./100 χλμ. πλησιάζοντας τα επίπεδα της πρώτης γενιάς.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Εγώ το πήρα 18000 το 1.5 4Χ4 με navi αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control. Και παει πα-ντου για πλακα. Τώρα τι λεει η Λουκια ειναξ αλλο θεμα.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.