Το πετρελαιοκίνητο, τετρακίνητο Duster χάρη στην πιο ελαφρώς πιο σφιχτή ανάρτηση χαρίζει καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο με μειωμένες κλίσεις και περισσότερη σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης, ο οδηγός έχει σύμμαχο το βελτιωμένο σε πληροφόρηση τιμόνι που είναι όμως ελαφρύ σε αίσθηση και την αυτόματη τετρακίνηση, που δύσκολα θα αφήσει το Duster να υποστρέψει. Από πλευράς άνεσης το Duster 4x4 «σιδερώνει» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ στις εκτός δρόμου διαδρομές φαίνεται να παίζει… εντός έδρας. Αρωγοί του σκληροτράχηλου off road χαρακτήρα του είναι οι κοντύτεροι από τις δικίνητες εκδόσεις πρόβολοι, η μεγάλη απόστασή του από το έδαφος (210 χλστ.) και η άμεση εμπλοκή της αυτόματης ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης -απενεργοποιείται αυτόματα αν ξεχαστείτε στα 85 χλμ./ώρα-, ενώ ο οδηγός έχει και την έξτρα βοήθεια που προσφέρουν οι ενδείξεις του κλισιόμετρου κατά το διαμήκη/εγκάρσιο άξονα και την πυξίδα στην οθόνη του infotainment. Τέλος, σε κάθε περίπτωση τα φρένα είναι ανθεκτικά και αποτελεσματικά, παρά την παρουσία ταμπούρων στον πίσω άξονα.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.
Εγώ το πήρα 18000 το 1.5 4Χ4 με navi αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control. Και παει πα-ντου για πλακα. Τώρα τι λεει η Λουκια ειναξ αλλο θεμα.
'Προσιτή λύση'... όταν ξεπερνάει τις 20000 ευρώ το dacia group renault-nissan; Ή προσωπικά είναι ΓΥΦΤΙΣΣΑ οικονομική ή κάποιοι πάρα μα πάρα πολύ xl ή δεν εκσυγχρονίστικα, κ.τ.λ. κ.τ.λ. κ.τ.λ.