![Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_MASKA.jpg)
2 Φωτογραφίες »
Aς μη μασάμε τα λόγια μας. Το Ford Capri, στη μοντέρνα εκδοχή του, δεν έχει καμία σχέση με το θρυλικό κουπέ που ανέβαζε τους παλμούς των φίλων της σπορ οδήγησης στα 17 χρόνια που έμεινε στην παραγωγή (1969-1986) καίγοντας άφθονη βενζίνη στις διάφορες εκδόσεις του.
![Ελκυστικό, αλλά και αεροδυναμικό design για το νέο ηλεκτρικό Capri, από το οποίο δεν λείπουν κάποια χαρακτηριστικά ρετρό στοιχεία για τη σύνδεση με το ένδοξο κουπέ της Ford. Ελκυστικό, αλλά και αεροδυναμικό design για το νέο ηλεκτρικό Capri, από το οποίο δεν λείπουν κάποια χαρακτηριστικά ρετρό στοιχεία για τη σύνδεση με το ένδοξο κουπέ της Ford.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_ZANTA.jpg)
2 Φωτογραφίες »
Ελκυστικό, αλλά και αεροδυναμικό design για το νέο ηλεκτρικό Capri, από το οποίο δεν λείπουν κάποια χαρακτηριστικά ρετρό στοιχεία για τη σύνδεση με το ένδοξο κουπέ της Ford.
Πλέον μιλάμε για ένα ηλεκτρικό SUV με μήκος 4.634 χλστ., που τοποθετείται ανάμεσα στα άλλα δύο ηλεκτρικά SUV της Fοrd, το Explorer και τη Mustang Mach-E και βασίζεται στην MEB πλατφόρμα της VW, όπως και το «αδερφό» Explorer την σπορτίφ εκδοχή του οποίου θέλει να διαδραματίσει. Πάντως αμφότερα, κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της φίρμας του «μπλε οβάλ» στη Γερμανία και συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Κολωνίας.
Είναι προφανές πως η σύνδεση με το Capri (ο τόνος στο pri παρακαλώ) είναι κυρίως ονοματική. Και ολίγον σχεδιαστική, κάτι που έρχεται μέσω των 4 στοιχείων στα εμπρός και πίσω φώτα και τις μαύρες φάσες που τα ενώνουν, των χαρακτηριστικών «νεύρων» του καπό, των παρόμοιων χερουλιών στις πόρτες και φυσικά της γραμμής της οροφής. Το τελικό αποτέλεσμα πάντως δεν είναι μόνο ελκυστικό, αλλά και άκρως αεροδυναμικό: Με αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας στο 0,26 το Capri είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο παραγωγής που έχει παρουσιάσει η Ford.
Και πόσο έχει;
Το ηλεκτρικό Ford Capri έχει ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα με τιμή από 31.720 ευρώ (με την επιδότηση και προωθητική ενέργεια αν μιλάμε για το εισαγωγικό μοντέλο των 170 ίππων και τη μπαταρία των 52 kWh) σε δύο εξοπλιστικές εκδόσεις: Την Style και την Premium. Το πισωκίνητο μοντέλο της δοκιμής με τον ηλεκτροκινητήρα των 286 ίππων και την μπαταρία των 77 kWh προσφέρεται από 40.200 ευρώ (με την επιδότηση), ενώ θα πρέπει να αναφερθεί το συμφέρον χρηματοδοτικό Ford Finance MyFord με προκαταβολή από 40%, διάρκεια έως 60 μήνες και επιτόκιο μόλις 0,90%.
Το βασικό εξοπλιστικό πακέτο Style μεταξύ άλλων περιλαμβάνει 19άρες ζάντες αλουμινίου, LED προβολείς, εξωτερικούς ηλεκτρικούς και θερμαινόμενους καθρέπτες με μνήμη, φιμέ πίσω τζάμια, θερμαινόμενο τιμόνι, ασύρματη φόρτιση φορητών συσκευών, θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού και συνοδηγού, κάμερα όπισθεν, διζωνικό κλιματισμό, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, οθόνη αφής 14,6 για το infotainment, ψηφιακό πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών και φυσικά πλήρη σουίτα με συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ford Capri με 286 PS | SUV με sex-appeal & 500+ χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Πρακτικό και εντυπωσιακό σαν του Explorer με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Αυτονομία: Έχει «GTi» επιδόσεις και «βγάζει» 460 χλμ. με μια φόρτιση (στο κρύο) |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, ευκολοδήγητο και απίστευτα ευέλικτο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |