Η Ford έχει βάλει την ιδιαίτερη πινελιά που χρειαζόταν για την οδηγική διαφοροποίηση του Capri από το αδερφό Explorer: Σφιχτότερη ανάρτηση, χαμηλότερο κέντρου βάρους, λίγο πιο μεστό σε αίσθηση τιμόνι.
Το πρώτο πράγμα που εκτιμάς στο Capri, όπως και στο Explorer άλλωστε, είναι η ευχρηστία και η ευκολία οδήγησης. Απίστευτα βολικό το ό,τι κάθεσαι και απλά γυρίζεις τον επιλογέα στο D για να ξεκινήσεις, ενώ όταν βγεις από το αυτοκίνητο ο αισθητήρας στο κάθισμα δίνει εντολή για παύση λειτουργίας. Μετά είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης και η εξαιρετική περιφερειακή ορατότητα, τη στιγμή που το τιμόνι «κόβει» απίστευτα: Με 9,7 μέτρα κύκλο στροφής, το 4,6 μ. Capri ελίσσεται και παρκάρει σαν Toyota Yaris, ενώ τα 187 χλστ. από το έδαφος είναι υπεραρκετά για τις κακοτοπιές της καθημερινότητας.
Το Capri έχει τον τρόπο να μη δείχνει τους 2+ τόνους του και σε συνδυασμό με το φουλ ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο στρίβει ουδέτερα με μικρή κλίση και χωρίς άτσαλες αντιδράσεις.
Από εκεί και πέρα, η Ford έχει βάλει την ιδιαίτερη πινελιά που χρειαζόταν για την οδηγική του διαφοροποίηση: Σφιχτότερη ανάρτηση (ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς με πολλαπλούς συνδέσμους πίσω), χαμηλότερο κέντρο βάρους (-6 χλστ. από το Explorer που κάθεται στα 193 χλστ.), λίγο πιο μεστό σε αίσθηση τιμόνι και το Capri καταφέρνει να κάνει όντως τη διαφορά. Αμέσως αντιλαμβάνεσαι αμεσότητα απόκρισης από το μπροστινό σύστημα (ίσως και κάπως υπερβολική στην επιλογή Sport ειδικά), με τη δύναμη να αποδίδεται ομαλά και απολύτως γραμμικά. Μετά είναι αυτός ο ιδιαίτερος συνδυασμός αξιοθαύμαστης ποιότητας κύλισης με λιγοστό αεροδυναμικό θόρυβο και αριστοτεχνικής λείανσης των κακοτεχνιών, χωρίς βροντήγματα και ξερές αντιδράσεις (με 20άρες ζάντες παρακαλώ στο μοντέλο δοκιμής και ελαστικά 235/50 μπροστά και 255/45 πίσω).
Και από κράτημα; Το Capri έχει τον τρόπο να μη δείχνει τους 2+τόνους του και σε συνδυασμό με το φουλ ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο στρίβει ουδέτερα με μικρή κλίση και χωρίς άτσαλες αντιδράσεις, ακόμα και αν «κουβαλήσεις» περισσότερη από ό,τι χρειάζεται ταχύτητα μέσα στη στροφή. ¶ξια αναφοράς είναι και η διάθεση του ηλεκτροκινητήρα να ωθεί την ουρά στο άνοιγμα της τροχιά της για να βοηθά στη σωστή τοποθέτηση. Εντυπωσιακά αποτελεσματικά και τα φρένα, παρά τα ταμπούρα στους πίσω τροχούς, με το «κοκκάλωμα» στο φρενάρισμα πανικού (100-0 χλμ./ώρα) να γίνεται σε μόλις 34,2 μέτρα!