Τo πισωκίνητο Ford Capri με την μπαταρία των 77 kWh χρησιμοποιεί τον δυνατό ηλεκτροκινητήρα της VW, που αποδίδει 286 άλογα και 545 Nm ροπής. Σαν αποτέλεσμα και παρά τους 2+ τόνους, το ηλεκτρικό Coupe-SUV κινείται γρήγορα, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 6,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.
Όπως το Explorer και τα ηλεκτρικά του ομίλου VW, έτσι και το Ford Capri χρησιμοποιεί τον πολύ δυνατό, νέο, APP 550 ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 286 άλογα με την εξαιρετική ροπή των 545 Nm. Σαν αποτέλεσμα και παρά τους 2+ τόνους, το Capri κινείται γρήγορα, αφού όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας στη Sport λειτουργία κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. (0,2 δλ. πιο γρήγορα από τα χαρτιά) και προσπερνάει (60-100 χλμ./ώρα) σε μόλις 2,9 δλ.. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα.
Το καλό είναι πως οι καλές επιδόσεις συνδυάζονται και με… αγχολυτική αυτονομία. Παρά τις χαμηλές θερμοκρασίες τις ημέρες των μετρήσεων (γύρω στους 6ο C), το Capri έβγαλε άνετα 460 χλμ. με μια φόρτιση, με τη μέση κατανάλωση ενέργειας να είναι γύρω στις 17 kWh/100 χλμ. (15,5 kWh/100 χλμ. το Explorer, αλλά με θερμοκρασία γύρω στους 16ο C). Φυσικά στην πόλη και με λειτουργία Eco, βγάλαμε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα (πάνω από 520 χλμ.) με μια φόρτιση, ενώ με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα η κατανάλωση 20 kWh/100 χλμ. μας πήγε αρκετά πέρα από τη Λάρισα (385 χλμ.). Πάντως, η υποδοχή ταχυφόρτισης θα μπορούσε να είναι καλύτερη από τα 135 kW, αλλά και πάλι η φόρτιση 10-80% της μπαταρίας ιόντων λιθίου των 77 kWh (82 kWh ονομαστική χωρητικότητα) γίνεται σε 28 λεπτά. Καλοδεχούμενη η στάνταρ υποδοχής φόρτισης 11 kW (σε 11άρι Wallbox φορτίζει στο 100% σε 8 ώρες), αλλά δεν υπάρχει ρυθμιζόμενη ανάκτηση ενέργειας.
Όπως και στα ηλεκτρικά VW υπάρχει μόνο μια επιλογή «B» στο λεβιέ επιλογής κίνησης, που κάνει πιο έντονη την ανάκτηση. Η ρυθμιζόμενη ανάκτηση με paddles, όπως στα ηλεκτρικά Audi για παράδειγμα, θα ταίριαζε στο σπορτίφ χαρακτήρα του Capri.