![Digital, ποιοτικό και πολύ πρακτικό εσωτερικό του Ford Capri. Digital, ποιοτικό και πολύ πρακτικό εσωτερικό του Ford Capri.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_ESOTERIKO.jpg)
Digital, ποιοτικό και πολύ πρακτικό εσωτερικό του Ford Capri.
Αφαιρώντας το τιμόνι με τη χαρακτηριστική κατακόρυφη μεταλλική ακτίνα των 2 στρογγυλών οπών, το οποίο και αποτίνει φόρο τιμής στο γνήσιο Capri, το ταμπλό είναι ίδιο με αυτό του Explorer. Και αυτό σημαίνει καλά νέα τόσο για την ποιότητα κατασκευής, όσο για την πρακτικότητα και την εργονομία. Τα υλικά μπορεί να μην είναι αφρώδη, είναι όμως καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα, ενώ τα σπορ καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο στηρίζουν σωστά και είναι πολύ άνετα. Την digital παράσταση κλέβει φυσικά η «SYNC Move» κάθετη κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών. Σε συνδυασμό με τον ψηφιακό αιωρούμενο πίνακα οργάνων, αλλά και το Head up Display του μοντέλου δοκιμής, διαμορφώνεται ένα full digital περιβάλλον. Ο ευχάριστος διάκοσμος ολοκληρώνεται από την σχεδιαστική σύνδεση του ταμπλό με τις πόρτες, ενώ το B&O ηχοσύστημα των 480W με Sound bar στο ταμπλό και 10 ηχεία (στάνταρ στην έκδοση Premium) είναι εντυπωσιακό σε απόδοση.
![Το τιμόνι έχει τη δική του ρετρό αναφορά, όλα τα άλλα στοιχεία μαζί με τα σπορ καθίσματα και τη συρόμενη οθόνη έρχονται από το Explorer. Στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες αφής, που απαιτούν εξοικείωση και προσοχή για τυχαίες επιλογές. Το τιμόνι έχει τη δική του ρετρό αναφορά, όλα τα άλλα στοιχεία μαζί με τα σπορ καθίσματα και τη συρόμενη οθόνη έρχονται από το Explorer. Στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες αφής, που απαιτούν εξοικείωση και προσοχή για τυχαίες επιλογές.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/Ford_Capri_286PS_PINAKAS.jpg)
Το τιμόνι έχει τη δική του ρετρό αναφορά, όλα τα άλλα στοιχεία μαζί με τα σπορ καθίσματα και τη συρόμενη οθόνη έρχονται από το Explorer. Στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες αφής, που απαιτούν εξοικείωση και προσοχή για τυχαίες επιλογές.
Εντυπωσιακή είναι και η πρακτικότητα της καμπίνας με πολλές φανερές και κρυφές θέσεις για αντικείμενα, όπως το My Private Locker: Η κεντρική οθόνη αφής, πέρα από το βασικό της ρόλο για τη ρύθμιση όλων των λειτουργιών, μπορεί και «γλιστρά» από την κατακόρυφη θέση έως και 30 μοίρες. Έτσι κρύβει ή αποκαλύπτει το My Private Locker, ένα μικρό αποθηκευτικό χώρο, τη στιγμή που κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο ανάμεσα στα καθίσματα υπάρχει ένα ακόμα στοιχείο πρακτικότητας: Η Mega Console με χωρητικότητα 17 λίτρων, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει έναν φορητό υπολογιστή 15 ιντσών ή 4 μεγάλα μπουκάλια νερού.
Αρχοντικοί χώροι, ακόμα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ
Με το ίδιο, μεγάλο, μεταξόνιο του Explorer (2.767 χλστ.) και το εντελώς επίπεδο πάτωμα, το Capri προσφέρει ανάλογα πληθωρικούς χώρους για τα γόνατα των πίσω. Επιπλέον, το μεγάλο ωφέλιμο πλάτος (1,42 μ.) επιτρέπει την άνετη φιλοξενία τριών ενηλίκων πίσω χωρίς μάλιστα ιδιαίτερη θυσία στον «αέρα» για τα κεφάλια, αφού η γραμμή της οροφής «πέφτει» ακριβώς μετά το κρίσιμο σημείο. Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μείωση 3,3 εκατ. με τα προσφερόμενα 5,5 εκατ. να είναι επαρκέστατα ακόμα και για επιβάτες με ύψος 1,9 μ.. Ο δε χώρος αποσκευών έχει διπλό πάτο και με 572 λτ. είναι 42 λτ. μεγαλύτερος από εκείνον του Explorer όντας σε θέση να πάρει 1 παραπάνω βαλίτσα. Χώρος αποθήκευσης υπάρχει και κάτω από το μπροστινό καπό.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ford Capri με 286 PS | SUV με sex-appeal & 500+ χλμ. αυτονομία |
Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Eσωτερικό-Χώροι: Πρακτικό και εντυπωσιακό σαν του Explorer με μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ |
Σελίδα 4 | Κινητήρες-Αυτονομία: Έχει «GTi» επιδόσεις και «βγάζει» 460 χλμ. με μια φόρτιση (στο κρύο) |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Ευχάριστο, ευκολοδήγητο και απίστευτα ευέλικτο |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |