Το ταμπλό του Ford Explorer χαρακτηρίζεται από τις ευθείες «καθαρές» γραμμές και από μια ευχάριστη σχεδιαστική απλότητα.
Το ταμπλό του Ford Explorer χαρακτηρίζεται από τις ευθείες «καθαρές» γραμμές και από μια ευχάριστη σχεδιαστική απλότητα με απροβλημάτιστη εργονομία -αν θέλαμε κάτι διαφορετικό, είναι τα πλήκτρα αφής του τιμονιού, που έχουμε δει και σε μοντέλα του VW Group και η αλήθεια είναι πως δεν τα λες και τόσο εύχρηστα (συνεργασία γαρ…).
High-light η πρακτικότητα και η κινούμενη οθόνη αφής των 14,6 ιντσών, που αποκαλύπτει ένα κρυφό χώρο για μικροαντικείμενα.
Τα πλαστικά που το υλοποιούν το εσωτερικό είναι σκληρά μεν, αλλά καλοφινιρισμένα και γεροδεμένα με το σύνολο να δείχνει πως είναι ικανό να αντέξει στο χρόνο. Αυτό όμως που χαρακτηρίζει την φωτεινή καμπίνα του Explorer είναι η κορυφαία πρακτικότητα. Υπάρχουν μπόλικοι μικροαποθηκευτικοί χώροι για να βάλεις τα αντικείμενα της καθημερινότητας, με κορυφαίο όλων εκείνον της κεντρικής κονσόλας. Ειδικά αν αφαιρέσεις τις ποτηροθήκες, ο διαθέσιμος χώρος της Mega Console φτάνει και περισσεύει, ακόμη και για τον φορητό υπολογιστή με οθόνη 15 ιντσών.
Φυσικά, σε περίοπτη βολική για τον οδηγό θέση είναι και η οθόνη των 14,6 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης (σ.σ. η δομή του μενού είναι απροβλημάτιστη και η ευκρίνεια εξαιρετική), οθόνη η οποία δίνει μία hi-tech και σύγχρονη αύρα.
Το εντυπωσιακό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης οθόνης είναι το ότι μπορείς να τη σύρεις, σε κλίση έως 30 μοίρες, κι έτσι θα δεις το My Private Locker, έναν κρυφό αποθηκευτικό χώρο. Επίσης, η touchscreen υποστηρίζει ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ μπορείς να την χρησιμοποιείς και μέσω του touchpad της κονσόλας.
Κάθεσαι σαν πασάς
Με μεταξόνιο κοντά στα 2,8 μ. και εντελώς επίπεδο πάτωμα, το Explorer είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ο χώρος για τα γόνατα των πίσω (21 εκατ.) είναι αρκετός ώστε ακόμα και μπασκετμπολίστες να καθίσουν σταυροπόδι, έχοντας παράλληλα άνετο «αέρα» για τα κεφάλια και τους ώμους τους. Μεγάλο είναι και το πορτ-μπαγκάζ των 530 λτ., ενώ η ηλεκτρική πίσω πόρτα απογειώνει την ευκολία φόρτωσης και την πρακτικότητα.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση |
Σελίδα 2 | Τελείως νέα λογική & value τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό: Προσεγμένο & εργονομικό, έχει θήκες για να χωρέσεις τα πάντα |
Σελίδα 4 | Επιδόσεις-Αυτονομία: Κάνει εύκολα 500 χλμ. με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |