ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης

 Σχολιάστε 
51.280 Επισκέψεις στο άρθρο (17/11/2024)
Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης
2 Φωτογραφίες »

Το ηλεκτρικό Ford Explorer της δοκιμής προσφέρει μια καθόλα αρχοντική κύλιση (σημειώνουμε την παρουσία στάνταρ τροχών 19 ιντσών με ελαστικά 255/50), που εξασφαλίζει μια ζηλευτή ηρεμία στο ταξίδι σε συνδυασμό πάντα με την καλή ηχομόνωση, τα πολύ καλά καθίσματα και την ικανότητα της ανάρτησης να καταπίνει κάθε κακοτεχνία αθόρυβα και ισοπεδωτικά. Από την άλλη, στον επαρχιακό δρόμο, το Ford Explorer έχει τον τρόπο να κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τα 193 χλστ. από το έδαφος, χωρίς κλίσεις που θα τρομάξουν και χωρίς ποτέ η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της.


Το Ford Explorer έχει τον τρόπο να κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τα 193 χλστ. από το έδαφος, χωρίς κλίσεις που θα τρομάξουν και χωρίς ποτέ η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της.
2 Φωτογραφίες »

Το Ford Explorer έχει τον τρόπο να κρύβει σε μεγάλο βαθμό το βάρος και τα 193 χλστ. από το έδαφος, χωρίς κλίσεις που θα τρομάξουν και χωρίς ποτέ η -ανεξάρτητη σε κάθε τροχό- ανάρτηση να χάνει την αυτοκυριαρχία της.


Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα, ενώ ακόμα και αν το παρακάνεις τα ηλεκτρονικά θα σώσουν την κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θετικό το πρόσημο για τιμόνι, το οποίο δεν έχει την «κοψιά» των συμβατικών Ford, είναι όμως πληροφοριακό και άμεσο, ενώ περνάει απευθείας την εντολή του οδηγού χωρίς πάντως το σύνολο να αφήνει πολλά περιθώρια για fun to drive ρυθμούς. Η Mustang Mach-e είναι πιο πειστική σε αυτό.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν 3 διαθέσιμα drive modes (Eco, Normal, Sport), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος. Αξια αναφοράς είναι τα εξαιρετικά σε δύναμη και αντοχή φρένα (100-0 χλμ./ώρα σε 36,5 μ.), ενώ δε θα μπορούσαμε να μην αναφέρουμε την απίστευτη ευελιξία και ευκολία χρήσης του Explorer, που εξασφαλίζει ο μικρός κύκλος στροφής (9,7 μ.) σε σχέση με το μέγεθός, όπως αυτός εξασφαλίζεται από την πίσω κίνηση και την αντίστοιχη τοποθέτηση του κινητήρα που αφήνει περιθώριο στο τιμόνι να «κόβει» εντυπωσιακά.


 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ford Explorer | Κάνει μέχρι 600 χιλιόμετρα με μία φόρτιση
Σελίδα 2Τελείως νέα λογική & value τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό: Προσεγμένο & εργονομικό, έχει θήκες για να χωρέσεις τα πάντα
Σελίδα 4Επιδόσεις-Αυτονομία: Κάνει εύκολα 500 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην ποιότητα κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Autotriti.gr
Mototriti.gr