+ Λειτουργία και απόδοση κινητήρα, ποιότητα κατασκευής και κύλισης, χώροι-πρακτικότητα καμπίνας, οδική συμπεριφορά, θέση οδήγησης-ορατότητα, συστήματα ενεργητικής ασφάλειας & SYNC 3, απόσταση από το έδαφος, εξοπλισμός-τιμή - Κοντό έδρανό πίσω καθίσματος, μη ελεύθερη είσοδος στον «πράσινο» δακτύλιο, αυξημένο βάρος
Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Ford Kuga είναι μια δελεαστική πρόταση για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας των crossover. Ένα πλήρες πακέτο με λογική τιμή και υψηλή αξία. Αν κάποιος δεν κάνει 30.000 χλμ. το χρόνο δεν αξίζει να σκεφτεί την αντίστοιχη diesel έκδοση, που κοστίζει 4.000 επιπλέον.
Καλησπέρα
Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι.
Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.
Καλησπέρα Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι. Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
καταπληκτικο αυτοκινητο ανετο καλοταξιδο ασφαλες πολυ καλη ποιοτητα και καταπληκτικη τιμη με αυτα που προσφερει.
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.