Ο 1,5 Ecoboost κινητήρας είναι αναμφίβολα στα πλεονεκτήματα του Kuga. Αποδίδει 150 άλογα με 240 Nm ροπής στις 1.600-4.000 σ.α.λ. και στην πράξη ανταπεξέρχεται με άνεση στα καθήκοντά του, παρουσιάζοντας θετικό τράβηγμα και απόκριση από χαμηλά, ενώ εμφανίζει και ιδιαίτερα πολιτισμένη-αθόρυβη λειτουργία στις μεσαίες στροφές. Οι επιδόσεις του είναι αισθητά πιο «ζωντανές» από αυτές του 1,5 TDCi των 120 ίππων (0-100 σε 10,1" αντί 12,1", 60-100 με 4η σε 7,6" αντί 8,6", 80-120 με 5η σε 11,3" αντί 12,7") με το τελευταίο να είναι όμως πιο οικονομικό με μέση κατανάλωση πετρελαίου 7,1 λτ/100 χλμ. έναντι 9,3 λτ. βενζίνης/100 χλμ.. Για τα δεδομένα πάντως του μεγέθους του Kuga 1,5 Ecoboost.
Καλησπέρα
Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι.
Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.
Καλησπέρα Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι. Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
καταπληκτικο αυτοκινητο ανετο καλοταξιδο ασφαλες πολυ καλη ποιοτητα και καταπληκτικη τιμη με αυτα που προσφερει.
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.