H βασική βενζινοκίνητη έκδοση του Kuga έχει 150 άλογα και όλα τα χαρίσματα του μικρομεσαίου crossover της Ford μαζί με μια άκρως δελεαστική σχέση αξίας-τιμής.
What is new
- 1,5 Ecoboost με 150 άλογα βενζίνης
- 4x2 με 201 χλστ. από το έδαφος
- «Kαίει» 9,1 λτ./100 χλμ.
- Από 22.175 ευρώ
Επιτέλους ήρθε στο γκαράζ του περιοδικού το βασικό βενζινοκίνητο Ford Kuga με τον 1,5 Ecoboost βενζινοκινητήρα και 150 άλογα. Λέμε επιτέλους μιας η συγκεκριμένη έκδοση δεν ήταν διαθέσιμη για αρκετό καιρό. Τελικά οι πιέσεις μας έπιασαν τόπο και το Ford Kuga 1,5 ΕcoBoost πέρασε από το Test Center του Auto Tρίτη για την πρώτη δοκιμή στην Ελλάδα.
Από 22.175 ευρώ και πλούσιο εξοπλισμό
Η ανανεωμένη (εδώ και 2 χρόνια περίπου) εξωτερική εικόνα του Kuga δε διαφέρει ουσιαστικά από αυτή των άλλων εκδόσεων με τη διαφορά να κάνει μόνο το λογότυπο στο πίσω μέρος. Το Ford Kuga 1,5 Ecoboost με τα 150 άλογα είναι διαθέσιμο μόνο σε 4Χ2 έκδοση και σε 3 επίπεδα εξοπλισμού: Business, σπορτίφ ST-Line και πολυτελή Vignale με τις τιμές να διαμορφώνονται σε 22.175, 25.504 και 33.326 ευρώ αντίστοιχα. O εξοπλισμός της έκδοσης Business όχι μόνο δεν παρουσιάζει καμία έλλειψη, αλλά είναι υπερπλήρης περιλαμβάνοντας από 7 αερόσακους και cruise control μέχρι αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου και σύστημα infotainment SYNC3 με οθόνη αφής 8ΆΆ, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας και φωνητικές εντολές και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Να σημειωθεί πως το πετρελαιοκίνητο Kuga 1,5 TDCi των 120 ίππων στην αντίστοιχη έκδοση Business κοστίζει 26.106 ευρώ.
Καλησπέρα
Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι.
Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.
Καλησπέρα Μόλις αγόρασα ένα ford kuga 1.5 150ph βενζίνη άνοιξα το καπώ να δω τον κινητήρα και είδα πως δεν έχει πλαστικό καπάκι. Μου είπαν στην αντίπροσωπια πως οι ecoboost κινητήρες δεν έχουν για να περνούν αέρα... ισχύει κάτι τέτοιο?
καταπληκτικο αυτοκινητο ανετο καλοταξιδο ασφαλες πολυ καλη ποιοτητα και καταπληκτικη τιμη με αυτα που προσφερει.
Έχω την έκδοση business με τα 150hp..Συμφωνώ με αυτά που επεσήμανε ο sotiris εκτός απο την κατανάλωση..Εξαιρετικό στον δρόμο ήσυχο χαίρεσαι να το οδηγείς παντού..Όσον αφορά την κατανάλωση έχω κάνει 7500 km με αναλογία τα περισσότερα μέσα στην πόλη (όχι Αθήνα)και το trip computer δείχνει 8.5 χωρίς να το πιέζω ιδιαίτερα αλλά ούτε και να δίνω ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία...Άρα πιστεύω οτι ειναι σαφώς πιο κάτω απο το 9.1 που μέτρησε το περιοδικό..
Έχω το Kuga βενζίνη 182 hp αυτόματο. Πολύ καλό αυτοκίνητο, φτηνό για τα δεδομένα της κατηγορίας, πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, σπορτίφ αίσθηση ακόμα και για SUV, και εγγύηση 8 χρόνια. Επίσης πολύ καλοί χώροι, αν και όχι οι κορυφαίοι, ειδικά στο χώρο αποσκευών. Παρόλα αυτά, μοναδικό μειονέκτημα, η κατανάλωση που είναι κοντά στο 14 για την πόλη. Μόλις πιάσεις ανηφόρα, βλέπεις 30-32 αμέσως. Δε νομίζω ότι το 150 είναι στα 9 λίτρα όπως λέτε, καθώς είναι ο ίδιος κινητήρας με ίδια ροπή, ενώ απλά το tuning είναι διαφορετικό. Για μένα, για μια μέση οικογένεια, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, μόνο αν έχεις μικρότερο για τις καθημερινές μετακινήσεις. Ξαναλέω και η κατανάλωση που δίνει η Ford, αλλά και αυτή που αναφέρετε εσείς απέχει από την πραγματικότητα. Το 9.1 πρέπει να είναι με 80 χιλιόμετρα την ώρα, 5η ταχύτητα. σε ίσωμα και ευθεία.