Το οδηγικό ταμπεραμέντο του βενζινοκίνητου Ford Kuga με τα 150 άλογα δεν κλονίζει τα πολύ καλά επίπεδα άνεσης και την εξαιρετική ποιότητα κύλισης.

Στο δρόμο: Ανετο, πολιτισμένο και ικανό

65.239 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2018)

 Τα πρώτα θετικά μηνύματα έρχονται από την πανοραμική θέση οδήγησης και την πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα. Σε συνδυασμό μάλιστα με την στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας, οι αστικές μετακινήσεις δε θα ταλαιπωρήσουν, αν και ο κύκλος στροφής με 11,1 μ. δεν κολακεύει την ευελιξία. Από την άλλη η λειτουργία της ανάρτησης και τα ελαστικά με 55άρι προφίλ λειαίνουν αποτελεσματικά και αθόρυβα τις κακοτεχνίες ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες. Η υψηλή ποιότητα κύλισης και το χαμηλό επίπεδο θορύβου στην καμπίνα θα εκτιμηθεί στον ανοιχτό δρόμο, όπου το Kuga ταξιδεύει με κορυφαία σταθερότητα. Ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 140 χλμ./ώρα είναι αισθητή η απουσία θορύβου από τον κινητήρα ή τον αέρα…

Στις στροφές, τα επίπεδα πρόσφυσης είναι υψηλά, η κλίση συγκρατημένη (παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος) και η συμπεριφορά ουδέτερη. Στην υπερβολή θα υποστρέψει προοδευτικά και απόλυτα ελεγχόμενα μέχρι να επέμβει διακριτικά το ESP, ενώ το πίσω μέρος το νιώθεις «ζωντανό» και έτοιμο να μπει στο οδηγικό παιχνίδι, τονίζοντας την παρουσία άξονα πολλαπλών συνδέσμων. Στο ίδιο μήκος κύματος το ακριβές και πληροφοριακό τιμόνι, ο θετικός και εύχρηστος επιλογέας, αλλά και τα δυναμικά φρένα. Εκτός δρόμου, τα 201 χλστ. από το έδαφος είναι ένα σαφές ατού, όπως και οι καλές γωνίες αναρρίχησης, αλλά η  απουσία τετρακίνησης και τα ασφάλτινα ελαστικά  βάζουν τα σχετικά όρια.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ford
test center