Η πιο σφιχτή ανάρτηση προσφέρει κορυφαία αποτελεσματικότητα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα και τη συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα.
Το Puma είναι αναμφίβολα το πιο απολαυστικό μικρό SUV στο δρόμο και από τα λίγα που μπορούν να συγκριθούν στο fun to drive με χάτσμπακ κατασκευές. Το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να σε εμπνέει και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Συγχρόνως η πιο σφιχτή ανάρτηση (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) της ST-Line έκδοσης, προσφέρει κορυφαία αποτελεσματικότητα, χάρη στο εξαιρετικό κράτημα και τη συγκρατημένη κλίση, τη στιγμή που κάθε αντίδραση δεν έρχεται ποτέ απρόβλεπτα ή απότομα. Μάλιστα χωρίς αυτό να επηρεάζει την άνεση του μοντέλου στο δρόμο, που παίρνει καλό βαθμό στον τρόπο που αντιμετωπίζει τις κακοτεχνίες του δρόμου. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στη λειτουργία Sport θα κρατήσει ψηλά τις στροφές για να εκμεταλλευτείτε στο έπακρο την ισχύ του συνόλου, ενώ τέλος, η επιλογή Trail από το σύστημα παραμετροποίησης, δίνει τη δυνατότητα στο Puma να πατήσει και σε πιο κακοτράχαλες διαδρομές, με τους όποιους περιορισμούς να έρχονται από τη σχετικά χαμηλά -για SUV- απόσταση από το έδαφος.
Η γνώμη μας
+ Εμφάνιση, επιδόσεις, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, χώρος αποσκευών, προγράμματα λειτουργίας οδήγησης, τεχνολογία, εξοπλισμός, 8 χρόνια εγγύηση - Φάρδος πίσω καθίσματος
Η ήπια υβριδική έκδοση με τους 125 ίππους, προσφέρει ένα ισορροπημένο προφίλ ανάμεσα σε επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, με το αυτόματο κιβώτιο να δίνει έξτρα πόντους στην ευκολία χρήσης, ειδικά εντός πόλης. Ο υπερπλήρης εξοπλισμός και η 8ετής εγγύησης διαμορφώνουν ένα VFM πακέτο συγκριτικά με την τιμή του.