Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας-Κιβώτιο
151.042 Επισκέψεις στο άρθρο (21/5/2023)
6 Φωτογραφίες »
Καλό ποιοτικά και με hi-tech διάκοσμο είναι το ταμπλό του Ford Puma.
Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, με μπόλικη τεχνολογία και κορυφαίο σε αποσκευές
Το εσωτερικό και αυτής της έκδοσης του Puma χαρακτηρίζεται από το hi-tech περιβάλλον που διαμορφώνουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, δημιουργώντας έτσι ένα καλαίσθητο και πλούσιο διάκοσμο με πολύ καλή ποιότητα κατασκευής. Πίσω από το τιμόνι θα συναντήσουμε τα paddles για τις αλλαγές ταχυτήτων, ενώ οι σπορτίφ λεπτομέρειες της έκδοσης, όπως το flat-bottom τιμόνι και οι αλουμινένιες λεπτομέρειες δίνουν τον τόνο της ST-Line έκδοσης.
Στον τομέα των χώρων 4 επιβάτες θα χωρέσουν με αρκετή άνεση, ενώ κορυφαίος είναι ο χώρος των αποσκευών με 456 λτ. χωρητικότητας συν το καινοτόμο σύστημα MegaBox που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο.
6 Φωτογραφίες »
O ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3ΆΆ είναι διαμορφώσιμος και προβάλλει πολύ ζωντανά τους χρωματισμούς.
Στον τομέα των χώρων 4 επιβάτες θα χωρέσουν με αρκετή άνεση, ενώ κορυφαίος είναι ο χώρος των αποσκευών με 456 λτ. χωρητικότητας συν το καινοτόμο σύστημα MegaBox που προσθέτει 80 επιπλέον λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο.
Κινητήρας-Κιβώτιο: Με πολύ καλές επιδόσεις και οικονομικός
Ο 1,0 Ecoboost των 125 ίππων από μόνος του καταφέρνει και έχει εύρωστη λειτουργία σε μεγάλο φάσμα περιστροφής, ωστόσο το σημαντικότερο είναι πως τραβάει γερά από χαμηλά. Χαρακτηριστικό που ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό από την εμπλοκή του ήπια υβριδικού συστήματος μίζας-γεννήτριας 48V και το bonus των 50 Nm που δίνουν έξτρα boost στις χαμηλές στροφές. Η επιτάχυνση γίνεται προοδευτικά, σχετικά ήσυχα και συγκριτικά με την χειροκίνητη έκδοση παρουσιάζει σημαντικά καλύτερες ρεπρίζ κατά 2-3 δλ. ελέω kickdown. Συγκεκριμένα θέλει 5,4 δλ. για το 60-100 και 7,0 για το 80-120 χλμ./ώρα αντίστοιχα, νούμερα πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Το κιβώτιο δεν είναι ξυραφένιο στις αλλαγές, ωστόσο τις κάνει με απαλό τρόπο και φροντίζοντας να ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα εκεί που θα έχει τα περισσότερα αποθέματα ροπής και χωρίς να αμφιταλαντεύεται αν θα αλλάξει σχέση ή όχι και χωρίς να φέρνει αντιρρήσεις στο χειροκίνητο κατέβασμα, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές.. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει και καλές τιμές κατανάλωσης, η οποία μετρήθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ. (στα 7,8 το αυτόματο μη υβριδικό Puma και στα 6,2 λτ./100 χλμ. το χειροκίνητο υβριδικό αντίστοιχα). Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού, υπάρχει και το κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), τα οποίο επεμβαίνει είτε στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε στη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.
Το κιβώτιο δεν είναι ξυραφένιο στις αλλαγές, ωστόσο τις κάνει με απαλό τρόπο και φροντίζοντας να ρυθμίζει τις στροφές του κινητήρα εκεί που θα έχει τα περισσότερα αποθέματα ροπής και χωρίς να αμφιταλαντεύεται αν θα αλλάξει σχέση ή όχι και χωρίς να φέρνει αντιρρήσεις στο χειροκίνητο κατέβασμα, όπως έχουμε δει σε άλλες εφαρμογές.. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζει και καλές τιμές κατανάλωσης, η οποία μετρήθηκε στα 7,2 λτ./100 χλμ. (στα 7,8 το αυτόματο μη υβριδικό Puma και στα 6,2 λτ./100 χλμ. το χειροκίνητο υβριδικό αντίστοιχα). Από εκεί και πέρα ανάλογα τις ορέξεις του οδηγού, υπάρχει και το κατάλληλο οδηγικό πρόγραμμα οδήγησης (Normal, ECO, Sport, Slippery και Trail), τα οποίο επεμβαίνει είτε στην απόκριση του κινητήρα και στις στροφές που αλλάζει η σχέση για τα ECO και Sport είτε στη λειτουργία του ESP για τα Slippery και Trail.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Αυτόματο Ford Puma 1,0 mHEV 125 PS |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι & Κινητήρας-Κιβώτιο |
Σελίδα 3 | Οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |