Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα

1.104 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Δοκιμή: Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα
2 Φωτογραφίες »

- Μετά την αποτυχία του Honda-e, είναι το νέο ηλεκτρικό της Honda
- Καλή πραγματική αυτονομία (370 χλμ.), αλλά πολύ αργή ταχυφόρτιση (78 kW)
- Μικρός χώρος αποσκευών (361 λτ.) ακόμα και σε σύγκριση με μικρότερα μοντέλα
- Με την επιδότηση είναι φθηνότερο (30.990 ευρώ) από το υβριδικό Honda HR-V (34.990 ευρώ)

Μετά το κόψιμο του Honda-e, είναι το νέο ηλεκτρικό της Honda

Μετά το «stop» στην παραγωγή του πρώτου της ηλεκτρικού, του λιλιπούτειου Honda-e, η ιαπωνική φίρμα βάζει στο παιχνίδι των ηλεκτρικών ένα οικογενειακό SUV με… περίεργο όνομα: Το Honda e:Νy1 των 4,4 μ. θα μπορούσε να θεωρηθεί κάλλιστα η ηλεκτρική εκδοχή του τρέχοντος HR-V (4,34 μ.), του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού οικογενειακού SUV της Honda.

Καλή πραγματική αυτονομία (370 χλμ.), αλλά πολύ αργή ταχυφόρτιση (78 kW)

Ο ηλεκτροκινητήρας του Honda e:Ny1 κινεί τους μπροστινούς τροχούς και αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm ροπής. Στην πράξη οι επιδόσεις είναι αρκετά ζωηρές με το 0-100 να έρχεται σε 7,9 δλ. και το προσπέρασμα 60-100 χλμ./ώρα σε 4,2 δλ. (9,7 δλ και 5,4 δλ. τα αντίστοιχα νούμερα του Honda HR-V, που είναι σαφώς πιο θορυβώδες στην επιτάχυνση). Με πραγματική μέση κατανάλωση ενέργειας γύρω στις 18,5 kWh/100 χλμ., η μπαταρία των 68,8 kWh προσφέρει μια αυτονομία 370 χλμ.. Ωστόσο, η υποδοχή ταχυφόρτισης είναι αργή στα μόλις 78 kW και έτσι για τη φόρτιση 10-80% χρειάζονται 45 λεπτά.

Μικρός χώρος αποσκευών (361 λτ.) για την κατηγορία

Η καμπίνα του Honda eNy1 διαθέτει τον απαραίτητο high-tech διάκοσμο, αλλά και την ευρυχωρία που απαιτεί ένα οικογενειακό SUV. Ωστόσο, ο χώρος αποσκευών των 361 λτ. (344 λτ. στην έκδοση Advance) είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας των μικρών SUV και δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Με την επιδότηση είναι φθηνότερο (30.990 ευρώ) από το υβριδικό Honda HR-V ( 34.990 ευρώ)

Το Honda e:Ny1 διατίθεται στην Ελλάδα σε δύο εκδόσεις, Elegance και Advance, με τιμές που ξεκινούν από 30.900 ευρώ συμπεριλαμβανόμενης της ισχύουσας έκπτωσης από την αντιπροσωπεία και της κρατικής επιδότησης του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 2». Συγκριτικά, το βενζινοκίνητο full υβριδικό Honda HR-V στη βασική έκδοση Elegance στοιχίζει 34.990 ευρώ, όντας 4 χιλιάρικα ακριβότερο!

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του ηλεκτρικού Honda e:Ny1
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Είναι φθηνότερο από το υβριδικό Honda HR-V
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένη, digital και ευρύχωρη καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλή αυτονομία, αργή ταχυφόρτιση που δυσκολεύει το ταξίδι
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Γραμμική επιτάχυνση και ησυχία κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
SEAT XENOIASTOI