Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένη, digital και ευρύχωρη καμπίνα

1.096 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Θετικότατες είναι οι εντυπώσεις από την καμπίνα που είναι λιτή αισθητικά και φουλ ψηφιακή, τη στιγμή που το σύνολο είναι καλοφινιρισμένο και στιβαρό.
6 Φωτογραφίες »

Θετικότατες είναι οι εντυπώσεις από την καμπίνα που είναι λιτή αισθητικά και φουλ ψηφιακή, τη στιγμή που το σύνολο είναι καλοφινιρισμένο και στιβαρό.

Θετικότατες είναι οι εντυπώσεις από την καμπίνα που είναι λιτή αισθητικά και φουλ ψηφιακή, τη στιγμή που το σύνολο είναι καλοφινιρισμένο και στιβαρό. Καλοδεχούμενες οι επενδύσεις συνθετικού δέρματος, που είναι στάνταρ, όπως επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η μεγάλη, κάθετη οθόνη αφής 15,1 ιντσών για το χειρισμό του infotainment. Χρειάζεται σίγουρα εξοικείωση για το χειρισμό, ενώ υπάρχουν 3 επίπεδα εμφάνισης: Στο επάνω υπάρχει η πλοήγηση, η κάμερα οπισθοπορείας και οι συνδεσιμότητες, στο μεσαίο οι γενικές πληροφορίες και στο κάτω ο κλιματισμός, ο χειρισμός του οποίου γίνεται αποκλειστικά από την οθόνη. Δεν υπάρχουν φυσικοί διακόπτες, με εξαίρεση αυτούς των alarm, του ξεθαμπώματος παρμπρίζ και καθρεφτών, καθώς και των διακοπτών επιλογής κίνησης (P, R, N, D) αντί του κλασικού λεβιέ. Στα θετικά οι αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι, η ασύρματη φόρτιση κινητού τηλεφώνου και η κάμερα όπισθεν.


Στάνταρ επενδύσεις συνθετικού δέρματος, όπως επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η μεγάλη, κάθετη οθόνη αφής 15,1 ιντσών για το χειρισμό του infotainment, που θέλει μια άλφα εξοικείωση.
6 Φωτογραφίες »

Στάνταρ επενδύσεις συνθετικού δέρματος, όπως επίσης ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών και η μεγάλη, κάθετη οθόνη αφής 15,1 ιντσών για το χειρισμό του infotainment, που θέλει μια άλφα εξοικείωση.


Με πορτ-μπαγκάζ μικρότερο και από μικρότερα μοντέλα
Οι χώροι επιβατών είναι παραπάνω από αξιόλογοι με «άπλα» για τα γόνατα και τα κεφάλια (θα θέλαμε περισσότερο πλάτος), ενώ στην άνεση συμβάλλει και το εντελώς επίπεδο πάτωμα. Από την άλλη όμως, ο χώρος αποσκευών με τα μόλις 361 λτ. (344 λτ. στην έκδοση Advance) υστερεί όχι μόνο απέναντι στον ανταγωνισμό των μικρομεσαίων SUV, αλλά απέναντι και σε μοντέλα μικρότερης κατηγορίας (για παράδειγμα στο Peugeot e-2008 είναι 434 λτ.!).
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα
Σελίδα 2Είναι φθηνότερο από το υβριδικό Honda HR-V
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένη, digital και ευρύχωρη καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλή αυτονομία, αργή ταχυφόρτιση που δυσκολεύει το ταξίδι
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Γραμμική επιτάχυνση και ησυχία κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
TI YOKOHAMA AGORAZO
Fia