Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Γραμμική επιτάχυνση και ησυχία κύλισης

1.093 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2024)
Το Honda e:Ny1 «κάθεται» 5 εκατοστά πιο χαμηλά από το HR-V στο δρόμο (142 χλστ. απόσταση από το έδαφος έναντι 190 στο HR-V) και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κάτι που σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτησ
2 Φωτογραφίες »

Το Honda e:Ny1 «κάθεται» 5 εκατοστά πιο χαμηλά από το HR-V στο δρόμο (142 χλστ. απόσταση από το έδαφος έναντι 190 στο HR-V) και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κάτι που σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση καθιστά το σύνολο ευχάριστα ευέλικτο και «ζωντανό», με μικρή κλίση και ουδέτερη συμπεριφορά.

Το πρώτο πράγμα που παρατηρείς όταν ξεκινήσεις την οδήγηση είναι η απουσία της έντονης επιτάχυνσης, κάτι που είναι επιλογή της Honda μετά από ειδικό προγραμματισμό. Υπάρχει μια πολύ γραμμική διαδικασία στον τρόπο που αυξάνεται η ταχύτητα, ακόμα και αν έχεις επιλέξει τη Sport λειτουργία, κάτι που σίγουρα κάνει το e:Νy1 εύχρηστο και φιλικό στην καθημερινότητα, παρά τα 11,6 μέτρα του κύκλου στροφής, έχοντας παράλληλα αγχολυτική και αθόρυβη λειτουργία (μέχρι τα 120 χλμ./ώρα τουλάχιστον). Από την άλλη, το Honda e:Ny1 «κάθεται» 5 εκατοστά πιο χαμηλά από το HR-V (142 χλστ. απόσταση από το έδαφος έναντι 190 στο HR-V) στο δρόμο και έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους κάτι που σε συνδυασμό με τη σφιχτή ανάρτηση καθιστά το σύνολο ευχάριστα ευέλικτο και «ζωντανό», με μικρή κλίση και ουδέτερη συμπεριφορά. Εντάξει δεν θα προκαλέσει κύματα οδηγικού ενθουσιασμού, αλλά η συνολική εμπειρία είναι ευχάριστη με το άμεσο τιμόνι και τα δυνατά, με φυσική αίσθηση, φρένα να συμβάλουν με τη σειρά τους.


Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευκολία του χειρισμού, η ζωντάνια των επιταχύνσεων και η ήσυχη λειτουργία, καθιστούν το Honda e:Ny1 ενδιαφέρον. Αν κάτι μας προβλημάτισε πάντως είναι το σπινάρισμα του εσωτερικού (προς τη στροφή) τροχού, όταν επιταχύνεις νωρίς στη στροφή, χωρίς ίσιο τιμόνι.
2 Φωτογραφίες »

Σε καθημερινούς ρυθμούς η ευκολία του χειρισμού, η ζωντάνια των επιταχύνσεων και η ήσυχη λειτουργία, καθιστούν το Honda e:Ny1 ενδιαφέρον. Αν κάτι μας προβλημάτισε πάντως είναι το σπινάρισμα του εσωτερικού (προς τη στροφή) τροχού, όταν επιταχύνεις νωρίς στη στροφή, χωρίς ίσιο τιμόνι.


Αν και στις χαμηλές ταχύτητες οι εγκάρσιες ανωμαλίες δε λειαίνονται απόλυτα, η άνεση είναι καλή σε γενικές γραμμές, Πίσω από το τιμόνι υπάρχουν paddles για να ρυθμίσεις σε 3 επίπεδα την ανάκτηση ενέργειας όταν σηκώνεις το πόδι από το «γκάζι». Ακόμα και στην πιο έντονη ρύθμιση η επιβράδυνση είναι αδύναμη, ενώ το επιλεγμένο επίπεδο ακυρώνεται με το που επιταχύνεις. Αν κάτι μας προβλημάτισε πάντως είναι το σπινάρισμα του εσωτερικού (προς τη στροφή) τροχού, όταν επιταχύνεις νωρίς στη στροφή, χωρίς ίσιο τιμόνι. Σε κάθε περίπτωση πάντως η πλήρης σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης, ομαδοποιημένα υπό τον γενικό όρο «Honda Sensing» εξασφαλίζει την ασφαλή οδική συμπεριφορά.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Ηλεκτρικό «HR-V» με 204 άλογα
Σελίδα 2Είναι φθηνότερο από το υβριδικό Honda HR-V
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Καλοφτιαγμένη, digital και ευρύχωρη καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Καλή αυτονομία, αργή ταχυφόρτιση που δυσκολεύει το ταξίδι
Σελίδα 5Οδική συμπεριφορά: Γραμμική επιτάχυνση και ησυχία κύλισης
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
Ford