Συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα.
Όπως έχουμε δει το i10 εφοδιάζεται με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κυβικών που αποδίδει 67 άλογα και 96 Nm ροπής. Στη συγκεκριμένη έκδοση συνεργάζεται με ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων. Δεν πρόκειται για αυτόματο κιβώτιο, αλλά για κανονικό μηχανικό με συμπλέκτη, ωστόσο τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης την αναλαμβάνει το σύστημα, με αποτέλεσμα εσείς να έχετε την αίσθηση αυτόματου κιβωτίου. Όπως έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, τα αυτοματοποιημένα κιβώτια δημιουργούν μία αίσθηση αδράνειας κατά το ανέβασμα ταχυτήτων. Στην αρχή θα σας φανεί παράξενο, ωστόσο θα το συνηθίσετε γρήγορα και θα προσαρμόσετε την οδήγησή σας, απαλείφοντας αυτή την αίσθηση.
Από εκεί και πέρα συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα (5 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και 10 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα), ωστόσο αυτό έχει τον αντίκτυπο του στην κατανάλωση, η οποία είναι 7,0 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά στην πράξη το μοτέρ είναι ζωντανό από χαμηλά και «κρύβει» την τρικύλινδρη φύση του, κινώντας απροβλημάτιστα το λιλιπούτειο μοντέλο.
Το κοροιδιλίκι με τις καταναλώσεις είναι απίστευτο... ΟΛΟΙ διαφημίζουν καταναλώσεις (βενζίνης) κοντά στα 5 αλλά ΚΑΝΕΝΑ δεν παίζει κάτω από 7-8 (μικτή χρήση). 7 λίτρα για 67 άλογα σε μίνι είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ, η Hyundai δυστυχώς στους κινητήρες έχει μείνει πίσω. Και δυστυχώς κατάργησε και τους diesel - ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ, ΤΑ DIESEL ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40% ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και χωρίς να είναι (στις νορμάλ μάρκες) ακριβότερα, ούτε σαν αγορά ούτε σαν συντήρηση και έχοντας ξεπεράσει τα παληά μειονεκτήματα (θόρυβος-κραδασμοί-επιδόσεις).
'Ενα ακόμα μοντέλο το ι10 που μαζί με το ι20 κατασκευάζονται στην Τουρκία...όχι χρήματα στους Τούρκους αδέρφια...μην στηρίζετε την οικονομία τους...ποτέ
Το κοροιδιλίκι με τις καταναλώσεις είναι απίστευτο... ΟΛΟΙ διαφημίζουν καταναλώσεις (βενζίνης) κοντά στα 5 αλλά ΚΑΝΕΝΑ δεν παίζει κάτω από 7-8 (μικτή χρήση). 7 λίτρα για 67 άλογα σε μίνι είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ, η Hyundai δυστυχώς στους κινητήρες έχει μείνει πίσω. Και δυστυχώς κατάργησε και τους diesel - ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ, ΤΑ DIESEL ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40% ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και χωρίς να είναι (στις νορμάλ μάρκες) ακριβότερα, ούτε σαν αγορά ούτε σαν συντήρηση και έχοντας ξεπεράσει τα παληά μειονεκτήματα (θόρυβος-κραδασμοί-επιδόσεις).
'Ενα ακόμα μοντέλο το ι10 που μαζί με το ι20 κατασκευάζονται στην Τουρκία...όχι χρήματα στους Τούρκους αδέρφια...μην στηρίζετε την οικονομία τους...ποτέ