ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Τόνωση στις επιδόσεις με αύξηση στην κατανάλωση

71.016 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2020)
Συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα.
2 Φωτογραφίες »

Συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει πολύ καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα.

Όπως έχουμε δει το i10 εφοδιάζεται με 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κυβικών που αποδίδει 67 άλογα και 96 Nm ροπής. Στη συγκεκριμένη έκδοση συνεργάζεται με ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο 5 σχέσεων. Δεν πρόκειται για αυτόματο κιβώτιο, αλλά για κανονικό μηχανικό με συμπλέκτη, ωστόσο τη διαδικασία της σύμπλεξης-αποσύμπλεξης την αναλαμβάνει το σύστημα, με αποτέλεσμα εσείς να έχετε την αίσθηση αυτόματου κιβωτίου. Όπως έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, τα αυτοματοποιημένα κιβώτια δημιουργούν μία αίσθηση αδράνειας κατά το ανέβασμα ταχυτήτων. Στην αρχή θα σας φανεί παράξενο, ωστόσο θα το συνηθίσετε γρήγορα και θα προσαρμόσετε την οδήγησή σας, απαλείφοντας αυτή την αίσθηση.

Από εκεί και πέρα συγκριτικά με το χειροκίνητο, η αυτοματοποιημένη έκδοση έχει καλύτερες επιδόσεις, ειδικά οι ρεπρίζ είναι μειωμένες αρκετά δευτερόλεπτα (5 δλ. στο 60-100 χλμ./ώρα και 10 δλ. στο 80-120 χλμ./ώρα), ωστόσο αυτό έχει τον αντίκτυπο του στην κατανάλωση, η οποία είναι 7,0 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά στην πράξη το μοτέρ είναι ζωντανό από χαμηλά και «κρύβει» την τρικύλινδρη φύση του, κινώντας απροβλημάτιστα το λιλιπούτειο μοντέλο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai i10 με 67 PS
Σελίδα 2Έξτρα κόστος 700 ευρώ
Σελίδα 3Κινητήρας: Τόνωση στις επιδόσεις με αύξηση στην κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Δεν πιστεύεις ότι είναι μίνι
Σελίδα 5Η γνώμη μας
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL