Πέρα από την δεδομένη ευελιξία και ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη, το i10 καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις.
Παρά το γεγονός πως δεν μπήκαμε για πρώτη φορά στο i10, ενθουσιαστήκαμε και πάλι από την ικανότητα του μοντέλου να συμπεριφέρεται ως μεγαλύτερο στο δρόμο. Έτσι πέρα από την δεδομένη ευελιξία (5 μ. ακτίνα κύκλου στροφής) και ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη, χάρη και στην πολύ καλή ορατότητα προς τα πίσω, το i10 καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις.
Έτσι, το i10 κρατάει εμφατικά και εμφανίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και αποτελεσματικότητας, με την ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) κρατάει σταθερό το πίσω μέρος, φιλτράροντας τις κακοτεχνίες. Οι πιο έντονες ανωμαλίες θα γίνουν λίγο αισθητές, ωστόσο αυτό οφείλεται μάλλον στους 16άρηδες τροχούς της έκδοσης που είχαμε.
Από την άλλη, σε ανοιχτό δρόμο το i10 έχει πολύ στιβαρό πάτημα και με ταχύτητα ακόμα και κοντά στα 120 χλμ./ώρα είναι ευθύβολο και σχετικά ήσυχο.
Το κοροιδιλίκι με τις καταναλώσεις είναι απίστευτο... ΟΛΟΙ διαφημίζουν καταναλώσεις (βενζίνης) κοντά στα 5 αλλά ΚΑΝΕΝΑ δεν παίζει κάτω από 7-8 (μικτή χρήση). 7 λίτρα για 67 άλογα σε μίνι είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ, η Hyundai δυστυχώς στους κινητήρες έχει μείνει πίσω. Και δυστυχώς κατάργησε και τους diesel - ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ, ΤΑ DIESEL ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40% ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και χωρίς να είναι (στις νορμάλ μάρκες) ακριβότερα, ούτε σαν αγορά ούτε σαν συντήρηση και έχοντας ξεπεράσει τα παληά μειονεκτήματα (θόρυβος-κραδασμοί-επιδόσεις).
'Ενα ακόμα μοντέλο το ι10 που μαζί με το ι20 κατασκευάζονται στην Τουρκία...όχι χρήματα στους Τούρκους αδέρφια...μην στηρίζετε την οικονομία τους...ποτέ
Το κοροιδιλίκι με τις καταναλώσεις είναι απίστευτο... ΟΛΟΙ διαφημίζουν καταναλώσεις (βενζίνης) κοντά στα 5 αλλά ΚΑΝΕΝΑ δεν παίζει κάτω από 7-8 (μικτή χρήση). 7 λίτρα για 67 άλογα σε μίνι είναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ, η Hyundai δυστυχώς στους κινητήρες έχει μείνει πίσω. Και δυστυχώς κατάργησε και τους diesel - ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ, ΤΑ DIESEL ΕΊΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 30-40% ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ, και χωρίς να είναι (στις νορμάλ μάρκες) ακριβότερα, ούτε σαν αγορά ούτε σαν συντήρηση και έχοντας ξεπεράσει τα παληά μειονεκτήματα (θόρυβος-κραδασμοί-επιδόσεις).
'Ενα ακόμα μοντέλο το ι10 που μαζί με το ι20 κατασκευάζονται στην Τουρκία...όχι χρήματα στους Τούρκους αδέρφια...μην στηρίζετε την οικονομία τους...ποτέ