ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Δεν πιστεύεις ότι είναι μίνι

71.019 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2020)
Πέρα από την δεδομένη ευελιξία και ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη, το i10 καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις.
2 Φωτογραφίες »

Πέρα από την δεδομένη ευελιξία και ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη, το i10 καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις.

Παρά το γεγονός πως δεν μπήκαμε για πρώτη φορά στο i10, ενθουσιαστήκαμε και πάλι από την ικανότητα του μοντέλου να συμπεριφέρεται ως μεγαλύτερο στο δρόμο. Έτσι πέρα από την δεδομένη ευελιξία (5 μ. ακτίνα κύκλου στροφής) και ευκολία χρήσης μέσα στην πόλη, χάρη και στην πολύ καλή ορατότητα προς τα πίσω, το i10 καταφέρνει ταυτόχρονα να είναι ευχάριστο και αποτελεσματικό όταν το πιέζεις.

Έτσι, το i10 κρατάει εμφατικά και εμφανίζει κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και αποτελεσματικότητας, με την ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) κρατάει σταθερό το πίσω μέρος, φιλτράροντας τις κακοτεχνίες. Οι πιο έντονες ανωμαλίες θα γίνουν λίγο αισθητές, ωστόσο αυτό οφείλεται μάλλον στους 16άρηδες τροχούς της έκδοσης που είχαμε.

Από την άλλη, σε ανοιχτό δρόμο το i10 έχει πολύ στιβαρό πάτημα και με ταχύτητα ακόμα και κοντά στα 120 χλμ./ώρα είναι ευθύβολο και σχετικά ήσυχο.

Σελίδα 1Δοκιμή: Αυτόματο Hyundai i10 με 67 PS
Σελίδα 2Έξτρα κόστος 700 ευρώ
Σελίδα 3Κινητήρας: Τόνωση στις επιδόσεις με αύξηση στην κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Δεν πιστεύεις ότι είναι μίνι
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Mercedes
fiat