Η Jaguar E-Pace προβάλλει ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά και είναι ευχάριστη στο δρόμο σε κάθε ζήτηση. Αρχικά, η ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, προσφέρει σταθερότητα και σίγουρο πάτημα στο δρόμο μέσω και της σφιχτής ρύθμισης των αμορτισέρ, ενώ η τετρακίνηση με πολύδισκο συμπλέκτη, κατανέμει ανάλογα με τις συνθήκες πρόσφυσης την ροπή στον εμπρός ή στον πίσω άξονα και μέσω του torque vectoring αντίστοιχα σε κάθε έναν από τους τροχούς. Στην πράξη η E-Pace προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης και ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης, με τον οδηγό να λαμβάνει πολύ καλή αίσθηση μέσω του συστήματος διεύθυνσης, ενώ ο επαρκής κινητήρας του δίνει το δικαίωμα να αναζητήσει την σπορ πλευρά της κατασκευής. Αυτή υφίσταται σαφώς και παίρνει ακόμα πιο έντονη χροιά όταν επιλεχθεί η Dynamic ρύθμιση στο σύστημα παραμετροποίησης Dynamic Mode που επεμβαίνει στην ανάρτηση, στο κιβώτιο, στο τιμόνι και στον κινητήρα.
Οι κλίσεις περιορίζονται αισθητά και η E-Pace αποκτά πιο «ζωντανή» οδική συμπεριφορά που εκτιμάται σε δρόμο με στροφές όπου παρουσιάζει ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης. Εκεί σαφέστατα το αυξημένο βάρος του αμαξώματος δεν κρύβεται και επηρεάζει την οδική του συμπεριφορά ιδιαίτερα σε συνθήκες αδράνειας, παρουσιάζοντας υποστροφικές τάσεις στο όριο. Για να καμφθούν όλες αυτές οι «παρενέργειες» ωστόσο, όλα τα στοιχεία της E-Pace είναι εκεί για να φροντίζοντας για την ασφαλή και ευχάριστη πάντοτε οδική της συμπεριφορά. Τα φρένα που αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και απλούς δίσκους πίσω επαρκούν για την ασφαλή ακινητοποίηση της E-Pace, με απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα σε 37,6 μέτρα.
Αν ολα μας τα κριτήρια για αγορά αυτοκινήτου ηταν ο πίνακας οργάνων τότε ζήτω που καήκαμε! Τον είδαμε σε φωτο και τον κρίναμε και πίσω τεχνολογικά... αιντεεεεε
Κοιτάξτε τον πίνακα οργάνων πόσο φτηνιάρικος φαίνεται και πίσω τεχνολογικά που προφανώς είναι. Συγκρίνετε το τώρα με το Q5 και θα καταλάβετε γιατί το Q5 είναι ο απόλυτος άρχοντας των suv και το best seller.
Αν ολα μας τα κριτήρια για αγορά αυτοκινήτου ηταν ο πίνακας οργάνων τότε ζήτω που καήκαμε! Τον είδαμε σε φωτο και τον κρίναμε και πίσω τεχνολογικά... αιντεεεεε
Κοιτάξτε τον πίνακα οργάνων πόσο φτηνιάρικος φαίνεται και πίσω τεχνολογικά που προφανώς είναι. Συγκρίνετε το τώρα με το Q5 και θα καταλάβετε γιατί το Q5 είναι ο απόλυτος άρχοντας των suv και το best seller.