What is new
- Στο πάτωμα του Renegade
- Σύγχρονα συστήματα ασφάλειας
- 2,0 MJT με 140 ίππους
- Μόνιμη τετρακίνηση με προγράμματα λειτουργίας
- Με 37.100 ευρώ
Το πρώτο Compass ήταν πείραμα για τη φίρμα-θρύλο της εκτός δρόμου κίνησης και το οποίο εκ του αποτελέσματος χαρακτηρίζεται όχι και τόσο επιτυχημένο. O soft -για μοντέλο Jeep- χαρακτήρας, η κάπως «μυστήρια» σχεδίαση, η μετριότητα που χαρακτήριζε την συνολική του παρουσία, αλλά και τα… 2 μόλις αστέρια στις δοκιμές ασφαλείας του EuroNCAP (2012) σίγουρα δεν ήταν μια προίκα για την οποία η διάδοχος κατάσταση θα ήταν υπερήφανη. Για αυτό και στο νέο Jeep Compass όλα άλλαξαν, εκτός από το όνομα. Σήμερα και με δεδομένα την εξαγορά της Jeep από τη Fiat το 2013 και το λανσάρισμα του Renegade, το μικρομεσαίο SUV της φίρμας που έχει συνδέσει το όνομά της με μια ολόκληρη κατηγορία ανοίγει ένα δεύτερο, ολοκαίνουργιο κεφάλαιο.
Βασισμένο στο Renegade, σχεδιασμένο σαν Grand Cherokee
Η Jeep τοποθετεί το νέο Compass των 4,4 μέτρων πάνω από το Renegade και κάτω από το μεγαλύτερο Cherokee καλύπτοντας με τον καλύτερο τρόπο το κενό στη γκάμα. Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει συγγένεια πολύ κοντινού βαθμού με το Renegade, απόρροια της χρήσης της ίδιας, σπονδυλωτής πλατφόρμας η οποία επιτρέπει οχήματα με διαφορετικό μεταξόνιο και άλλες κρίσιμες διαστάσεις, να χτιστούν πάνω στην ίδια βάση, μειώνοντας χρόνους και κόστη εξέλιξης και παραγωγής. Έτσι στο Compass, το μήκος αμαξώματος και του μεταξονίου είναι μεγαλύτερο κατά 139 και 66 χιλ. αντίστοιχα έναντι του Renegade. Αναφορικά με τη σχεδίαση, το σίγουρο είναι πως το νέο Compass δεν περνά απαρατήρητο με το αλά Grand Cherokee μπροστινό μέρος να χαρακτηρίζεται από την κλασική γρίλια και τα φώτα. Παράλληλα, οι τετραγωνισμένοι θόλοι των τροχών και το χωρίς πειραματισμούς πίσω μέρος συμβάλουν τα μάλα, ώστε οι αναλογίες του νέου Compass να είναι πολύ ισορροπημένες, κάτι που σίγουρα ωφελεί τον premium χαρακτήρα, τον οποίο ευαγγελίζεται η Jeep θέλοντας να ανταγωνιστεί μοντέλα, όπως το Αudi Q3, η BMW X1 και η Mercedes GLA.
Mε 37.100 ευρώ
Το 4X4 μοντέλο της δοκιμής (2,0 MJT 140 PS με 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο) είναι προς το παρών είναι διαθέσιμο μόνο στην έκδοση Limited, που κοστίζει 37.100 ευρώ. Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο κλιματισμό, ζάντες αλουμινίου, έγχρωμη TFT οθόνη πληροφοριών μέσα στον πίνακα οργάνων, έγχρωμη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment και πλήρες πακέτο συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Οι τιμές του Compass ξεκινούν από 25.900 ευρώ για την προσθιοκίνητη βενζινοκίνητη έκδοση Sport με 1,4 MultiAir2, 140 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Η τετρακίνητη βενζινοκίνητη έκδοση με 1,4 λτ. MultiAir2 κινητήρα 170 ίππων κοστίζει 36.900 ευρώ.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο.
Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Ιστορικη μαρκα αλλα οχι αξιοπιστη. Ψαξτε στο διαδικτυο γιατι εδω μας κοβουν σχολια οταν παραθετουμε στοιχεια απο αλλα σαιτ.
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο. Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
θανος το link που εβαλες αναφερεται σε άλλο μοντελο ....το Grand Cherokee ..... το αρθρο μιλαει για το compass ....να τα λεμε κι αυτα