Κάτω από το καπό του Compass βρίσκεται ο 2λίτρος MultiJet diesel κινητήρας της Fiat -κινεί επίσης το Renegade και το «αδελφό» του 500X- με απόδοση 140 άλογα στις 4.000 σ.α.λ και 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, οι επιβάτες δεν επηρεάζονται από την σχετικά τραχιά λειτουργία, καθώς ο περισσότερος θόρυβος μένει εκτός καμπίνας και μόνο στην έντονη επιτάχυνση τα ντεσιμπέλ θα γίνουν αισθητά. Από εκεί και πέρα εμφανίζει καλό τράβηγμα από χαμηλά, κάτι βέβαια στο οποίο αρωγός είναι και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, ωστόσο η κοντή κλιμάκωσή του και οι πολλές σχέσεις έχουν ως συνέπεια τη συνεχή αλλαγή σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, αν και τα 11,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα απέχουν αρκετά από τα 9,9 δλ, που υπόσχεται η Jeep. Aπόκλιση υπάρχει και στην μέση κατανάλωση με τα χαρτιά να κάνουν λόγο για 5,7 λτ./100 χλμ., αλλά την πράξη να δείχνει νούμερα γύρω στα 8,9 λτ./100 χλμ. Πέρα από τα δεδομένα φορολογικά βάρη του 2λιτρου κινητήρα, θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έκδοση του Compass δεν έχει ελεύθερη πρόσβαση στον «πράσινο» δακτύλιο μιας και οι εκπομπές CO2 είναι στα 148 γρ./χλμ.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο.
Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Ιστορικη μαρκα αλλα οχι αξιοπιστη. Ψαξτε στο διαδικτυο γιατι εδω μας κοβουν σχολια οταν παραθετουμε στοιχεια απο αλλα σαιτ.
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο. Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
θανος το link που εβαλες αναφερεται σε άλλο μοντελο ....το Grand Cherokee ..... το αρθρο μιλαει για το compass ....να τα λεμε κι αυτα