Ο 2λιτρος Multijet αποδίδει 140 άλογα και συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Κινητήρας: Επαρκής, αλλά «τσιμπάει» σε κατανάλωση

103.583 Επισκέψεις στο άρθρο (14/12/2017)

Κάτω από το καπό του Compass βρίσκεται ο 2λίτρος  MultiJet diesel κινητήρας της Fiat -κινεί επίσης το Renegade και το «αδελφό» του 500X- με απόδοση 140 άλογα στις 4.000 σ.α.λ και 350 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη, οι επιβάτες δεν επηρεάζονται από την σχετικά τραχιά λειτουργία, καθώς ο περισσότερος θόρυβος μένει εκτός καμπίνας και μόνο στην έντονη επιτάχυνση τα ντεσιμπέλ θα γίνουν αισθητά. Από εκεί και πέρα εμφανίζει καλό τράβηγμα από χαμηλά, κάτι βέβαια στο οποίο αρωγός είναι και το 9άρι αυτόματο κιβώτιο με το οποίο συνεργάζεται. Αυτό είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές, ωστόσο η κοντή κλιμάκωσή του και οι πολλές σχέσεις έχουν ως συνέπεια τη συνεχή αλλαγή σχέσεων. Οι επιδόσεις είναι αξιοπρεπείς, αν και τα 11,0 δλ. για τα 0-100 χλμ./ώρα απέχουν αρκετά από τα 9,9 δλ, που υπόσχεται η Jeep. Aπόκλιση υπάρχει και στην μέση κατανάλωση με τα χαρτιά να κάνουν λόγο για 5,7 λτ./100 χλμ., αλλά την πράξη να δείχνει νούμερα γύρω στα 8,9 λτ./100 χλμ. Πέρα από τα δεδομένα φορολογικά βάρη του 2λιτρου κινητήρα, θα πρέπει να σημειωθεί πως η συγκεκριμένη έκδοση του Compass δεν έχει ελεύθερη πρόσβαση στον «πράσινο» δακτύλιο μιας και οι εκπομπές CO2 είναι στα 148 γρ./χλμ.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

MIKRA VANS LEASING
ETRANSIT VS ESPRINTER