Από τα πρώτα στοιχεία που ξεχωρίσαμε δοκιμάζοντας το νέο Jeep Compass στην 4Χ4 diesel έκδοσή του είναι η υψηλή ποιότητα κύλισης, που εξασφαλίζει το γεροδεμένο και άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση και την απορροφητικότητα της ανάρτησης. Η τελευταία έχει αυξημένες διαδρομές, αλλά δεν δίνει την αίσθηση χαλαρότητας και δεν θορυβεί καθώς περνά πάνω από τις κακοτεχνίες. Το κράτημα στις στροφές είναι δυναμικό με τις ευλογίες της τετρακίνησης, ωστόσο η κλίση είναι αισθητή και σε συνδυασμό με την σχεδόν ανύπαρκτη στήριξη των καθισμάτων και το μέτριο σε πληροφόρηση τιμόνι γρήγορα αντιλαμβάνεσαι πως ένας πιο ήπιος ρυθμός θα κουράσει λιγότερο. Στον ανοιχτό δρόμο και παρά το ύψος του, το Compass ούτε εμφανίζει υψηλό αεροδυναμικό θόρυβο (το αντίθετο μάλιστα, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις μας), ούτε και εμφανίζει τάσεις αστάθειας στον δυνατό πλευρικό άνεμο. Από την άλλη τα φρένα είναι δυνατά και αποτελεσματικά, ωστόσο το αμάξωμα έχει την τάση να «βουτάει» στο απότομο φρενάρισμα ελαφραίνοντας το πίσω μέρος, χωρίς όμως κάποια σοβαρή δυσάρεστη παρενέργεια.
Με τσαγανό στο κακοτράχαλο
Με 215 χλστ. απόσταση από το έδαφος και «έξυπνη» τετρακίνηση, το Compass δεν έχει πρόβλημα να πάει μακριά από την άσφαλτο. Τα όρια θα βάλουν τα -ουσιαστικά- ασφάλτινα ελαστικά, αλλά και η απουσία ρεζέρβας ή τροχού ανάγκης (δεν είναι στάνταρ). Οι μη Traihawk εκδόσεις δεν έχουν κοντά και επίσης έχουν σχετικά μικρή γωνία προσέγγισης (16,8ο), όποτε χρειάζεται προσοχή για να μην ξύνεις την εμπρός ποδιά. Από την άλλη ενθουσιασμό προκαλεί η στιβαρότητα και η ακαμψία του πλαισίου, ενώ το τιμόνι φιλτράρει τις ανωμαλίες και δε φέρνει πολλές δονήσεις στα χέρια του οδηγού.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο.
Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙ ΤΙΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΥΛΙΣΗ-ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑ ΡΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΑΠΛΩΣ ΘΑ ΠΩ ΑΥΤΟ https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
Ιστορικη μαρκα αλλα οχι αξιοπιστη. Ψαξτε στο διαδικτυο γιατι εδω μας κοβουν σχολια οταν παραθετουμε στοιχεια απο αλλα σαιτ.
Όμορφο,αλλά στην Ελλάδα με τον υψηλό φόρο πολυτελείας και τα απίστευτα τέλη κυκλοφορίας δεν θα έχει καλές πωλήσεις δεδομένου κα την τιμή του του που είναι τιμή προ κρίσης,πανάκριβο. Έχω το προηγούμενο μοντέλο του 2008 πετρέλαιο και δεν έχω βάλει ούτε 1 ευρώ σε ζημιά.
Δε λέω καλό αυτοκίνητο αλλά ακριβό για τα Ελληνικά δεδομένα, βέβαια έτσι λέγαμε κάποτε και για το Ford Maverick αλλά ακόμη βλέπω πάρα πολλά στο δρόμο. Αλήθεια που βρέθηκαν τόσα Maverick; Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο Jeep δε νομίζω να πουλήσει πολύ, προς το παρόν τουλάχιστον.... Θέμα αξιοπιστίας δε νομίζω να χει μιας και η μάρκα γενικότερα είναι από μόνη της μια ιστορία.
θανος το link που εβαλες αναφερεται σε άλλο μοντελο ....το Grand Cherokee ..... το αρθρο μιλαει για το compass ....να τα λεμε κι αυτα