Ο 1.600άρης made by Fiat diesel κινητήρας διαθέτει common rail, 16βάλβιδη κεφαλή και μεταβλητής γεωμετρίας turbo για να αποδώσει 120 άλογα και 320 Nm στις 1.750 σ.α.λ. Στην πράξη οι επιδόσεις από στάση ουσιαστικά είναι ανάλογες με αυτές τις χειροκίνητης έκδοσης (10,5 αντί 10,3 δλ.), ενώ εν κινήσει φυσικά είναι πολύ γρηγορότερες χάρη στο kickdown. Με το κιβώτιο να αξιοποιεί στο έπακρο την περίσσεια ροπής, οι αλλαγές είναι γρήγορες και απόλυτα ομαλές. Μάλιστα ο οδηγός μπορεί να επεμβαίνει χάρη στη δυνατότητα «χειροκίνητων» σειριακών αλλαγών μέσω του λεβιέ και μάλιστα με τον σωστό τρόπο: Σπρώχνοντας μπροστά κατεβάζεις σχέση και τραβώντας προς τα πίσω ανεβάζεις. Θα θέλαμε πάντως να υπάρχουν και paddles στο τιμόνι για εναλλαγές σχέσεων με τα ακροδάκτυλα. ¶λλο ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό είναι η χαμηλότερη μέση κατανάλωση σε σχέση με το χειροκίνητο μιας και το αυτόματο κιβώτιο κρατάει χαμηλά τις στροφές. Έτσι η τιμή που είδαμε από τις μετρήσεις μας είναι στα 6,9 λτ./100 χλμ. έναντι 7,3 λτ./100 χλμ. στο χειροκίνητο.
Απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι έχοντας 2 χρόνια το RENEGADE 1.6 Diesel κατανάλωση δεν είδα ποτέ πάνω από 6.4 λίτρα στα 100 Κm ακόμα και με 140 χιλιόμετρα αλλά και μέσα στη πόλη απόλυτα ευχαριστημένος αυτά τα λιγα
Απλά θα ήθελα να προσθέσω ότι έχοντας 2 χρόνια το RENEGADE 1.6 Diesel κατανάλωση δεν είδα ποτέ πάνω από 6.4 λίτρα στα 100 Κm ακόμα και με 140 χιλιόμετρα αλλά και μέσα στη πόλη απόλυτα ευχαριστημένος αυτά τα λιγα