ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο: Με αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ για συνδυασμό άνεσης και κρατήματος

 Σχολιάστε 
29.002 Επισκέψεις στο άρθρο (28/1/2025)
Τα φαρδιά μετατρόχια, αλλά και η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης εξασφαλίζουν απόλυτα ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά.
2 Φωτογραφίες »

Τα φαρδιά μετατρόχια, αλλά και η πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης εξασφαλίζουν απόλυτα ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά.

Το πρώτο στοιχείο που εκτιμάς είναι η ευκολία οδήγησης και η ευχρηστία, ειδικά στο μοντέλο δοκιμής με το στάνταρ σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί: Πλησιάζεις στο όχημα, οι πόρτες ξεκλειδώνουν με ταυτόχρονη ανάδυση των χωνευτών χειρολαβών, κάθεσαι στο πολύ άνετο κάθισμα, πατάς το κουμπί εκκίνησης πάνω στο μοχλοδιακόπτη επιλογής κίνησης και… ξεκινάς. Ομαλά, γραμμικά, χωρίς απότομα τινάγματα, εντελώς αθόρυβα και με άπλετη ορατότητα σε όλες τις κατευθύνσεις. Μετά από λίγο αποδίδεις τα εύσημα στην αξιοσέβαστη ποιότητα κύλισης και την αθόρυβη λειτουργία της ανάρτησης, που είναι ανεξάρτητη σε κάθε τροχό (πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους). Με τη βοήθεια των «έξυπνων» αμορτισέρ που είναι αυτορρυθμιζόμενα για άμεση προσαρμογή στις συνθήκες οδήγησης (ταχύτητα και επιφάνεια δρόμου), το EV3 λειαίνει πολύ αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες και ταυτόχρονα ελέγχει με μαεστρία τις κινήσεις του αμαξώματος, παρά το αυξημένο ύψος και το σεβαστό βάρος.


Το νέο Kia EV3 βασίζεται στην υπάρχουσα E-GMP πλατφόρμα για ηλεκτρικά της κορεάτικής φίρμας. Με τη βοήθεια των «έξυπνων» αμορτισέρ που είναι αυτορρυθμιζόμενα για άμεση προσαρμογή στις συνθήκες οδήγησης, το Kia EV3 συνδυάζει το κράτημα με άνεση.
2 Φωτογραφίες »

Το νέο Kia EV3 βασίζεται στην υπάρχουσα E-GMP πλατφόρμα για ηλεκτρικά της κορεάτικής φίρμας. Με τη βοήθεια των «έξυπνων» αμορτισέρ που είναι αυτορρυθμιζόμενα για άμεση προσαρμογή στις συνθήκες οδήγησης, το Kia EV3 συνδυάζει το κράτημα με άνεση.


Το καλό είναι πως τα υψηλά περιθώρια έρχονται από την μπόλικη μηχανική πρόσφυση των μεγάλων τροχών και των φαρδιών μετατροχίων πριν επέμβουν τα ηλεκτρονικά όταν πραγματικά χρειαστεί. Ευπρόσδεκτη φυσικά η συγκρατημένη κλίση και η δύναμη των φρένων (100-0 χλμ./ώρα σε 36 μέτρα), το τιμόνι όμως έχει εντελώς τεχνητή αίσθηση και είναι ελαφρύ. Στην πόλη πάντως «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την ευελιξία του συνόλου, το νέο ηλεκτρικό της Kia νιώθει σαν στο σπίτι του, ενώ έχει δυνατότητα να το παρκάρεις όντας έξω από το αυτοκίνητο. Στο ταξίδι πάντως είναι αλήθεια πως περιμέναμε λιγότερο αεροδυναμικό θόρυβο (από τα 120 χλμ./ώρα και πάνω), αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση: Oι μετρήσεις μας με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν 22,7 kWh/100 χλμ., ήτοι μια αυτονομία κοντά στα 350 χλμ..

Υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα 5 προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Snow και εξατομικευμένο), καθένα εκ των οποίων ρυθμίζει διαφορετικά την ένταση απόκρισης του συστήματος κίνησης. Επίσης, το EV3 είναι εφοδιασμένο με το νέας γενιάς σύστημα αναγεννητικής πέδησης i-Pedal 3.0. Μέσω αυτού ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, αυξομειώνοντας την ένταση του φρεναρίσματος. Για παράδειγμα, στο κορυφαίο επίπεδο οδηγείς με ένα πεντάλ (το αμάξι επιβραδύνει όταν αφήνεις το γκάζι), μειώνονται οι απώλειες ενέργειας και η οδήγηση γίνεται ακόμη εύκολη μέσα στην πόλη. Υπάρχει και «έξυπνη» λειτουργία που προσαρμόζει αυτόματα την ένταση ανάκτησης με στοιχεία από τις κάμερες του αυτοκινήτου και το GPS.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Kia EV3 Long Range με 204 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Eσωτερικό-Χώροι: Με οθονάρα «3 σε 1» και χώρους οικογενειακού
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο και κατά μέσο όρο κάνει 460 χλμ. με μια φόρτιση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Με αυτορυθμιζόμενα αμορτισέρ για συνδυασμό άνεσης και κρατήματος
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
fiat