ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Leapmotor C10 | Το φθηνότερο μεγάλο οικογενειακό SUV είναι ηλεκτρικό

 Σχολιάστε 
5.788 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2024)
Δοκιμή: Leapmotor C10 | Το φθηνότερο μεγάλο οικογενειακό SUV είναι ηλεκτρικό
2 Φωτογραφίες »

- Στο μέγεθος των Tesla Model Y & Toyota RAV4 και κοστίζει 30.900 ευρώ
- Έχει 218 άλογα και «βγάζει» 350 χλμ. με μια φόρτιση
- Χωρίς φυσικούς διακόπτες, όλα ελέγχονται από την οθόνη των 14,6 ιντσών
- Χωράει με άνεση ακόμα και 5 δίμετρους, αλλά το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό (435 λτ.) για SUV των 4,74 μ.

Στο μέγεθος των Tesla Model Y & Toyota RAV4 και κοστίζει 30.900 ευρώ

Η ναυαρχίδα της Leapmotor είναι το C10, ένα μεσαίο SUV με μήκος στα 4,74 μέτρα. Η τιμή του (με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και έκπτωση λανσαρίσματος 2.000 ευρώ) ξεκινάει από τις 30.900 ευρώ, η οποία καθιστά το κινέζικο μοντέλο το φθηνότερο SUV αυτού του μεγέθους ανεξαρτήτως καυσίμου. Η Leapmotor αντιπροσωπεύεται στην Ελλάδα από την Italian Motion.

Έχει 218 άλογα και «βγάζει» 350 χλμ. με μια φόρτιση

Ο ηλεκτροκινητήρας του C10 κινεί τους πίσω τροχούς και αποδίδει 218 άλογα με 320 Nm ροπής, που κινούν απροβλημάτιστα το μεσαίο ηλεκτρικό SUV. Σχετικά με την «καυτή πατάτα» της αυτονομίας οι μετρήσεις μας έδειξαν πως στην καθημερινότητα με φόρτιση της 70άρας μπαταρίας ιόντων λιθίου (66 kWh ωφέλιμη) μπορείς να έχεις γύρω στα 350 χλμ. αυτονομίας. Τα 420 χλμ. που υπόσχεται η Leapmotor επιτυγχάνονται μόνο με αστική χρήση. Στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, η αυτονομία «πέφτει» γύρω στα 300 χλμ. και επειδή η υποδοχή ταχυφόρτισης είναι μόνο 85 kW χρειάζεται καλός προγραμματισμός και υπομονή.

Χωρίς φυσικούς διακόπτες, όλα ελέγχονται από την οθόνη των 14,6 ιντσών

Απλό σε σχεδίαση, αλλά γεροδεμένο είναι το εσωτερικό του C10 στο οποίο υπάρχουν αποδεκτής ποιότητας υλικά. Δεν υπάρχουν φυσικοί διακόπτες και όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από τη μεγάλη κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών, όπως δηλαδή στα Tesla. Στο βασικό εξοπλισμό υπάρχει πακέτο με 16 συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, καθώς και γυάλινη πανοραμική οροφή. Δες εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό των δύο εκδόσεων.

Χωράει με άνεση ακόμα και 5 δίμετρους, αλλά το πορτ-μπαγκάζ είναι μικρό (435 λτ.) για SUV των 4,74 μ.

Οι μετρήσεις μας έδειξαν πως ο «αέρας» για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι στα 29 εκατοστά, ενώ για τα κεφάλια είναι 10 εκατοστά. Και οι δύο είναι τιμές-ρεκόρ για την κατηγορία με αποτέλεσμα ακόμα και πέντε 2μέτροι επιβάτες να μπορούν να καθίσουν αρχοντικά. Αντιθέτως, τα 435 λτ. του πορτ-μπαγκάζ είναι λίγα για οικογενειακό SUV 4,74 μέτρων, με τη χωρητικότητα αυτή να αντιστοιχεί σε μοντέλα 2 κατηγοριών κάτω.

Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή του Leapmotor C10 που είναι το φθηνότερο μεσαίο ηλεκτρικό SUV.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Ηλεκτρική SUVάρα στο μέγεθος του Tesla Model Y
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, ευρύχωρο και με τα πάντα όλα
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται αξιοπρεπώς και βγάζει 350 πραγματικά χλμ με μια φόρτιση
Σελίδα 5Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON