2 Φωτογραφίες »
Με μήκος 4,74 μ., το C10 «πατάει» σε μια in-house σχεδιασμένη πλατφόρμα και στην κλίμακα μεγέθους της Leapmotor στέκεται στο εντελώς αντίθετο άκρο από το μίνι T03: Είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο οικογενειακό SUV. Σαν το Tesla Model Y ένα πράγμα, του Πρωταθλητή Ευρώπης στις πωλήσεις για το 2023.
2 Φωτογραφίες »
Με απαλές καμπύλες, χωρίς ακμές και «καθαρές» γραμμές χωρίς διάθεση για ρίσκο, το C10 φανερώνει με τον τρόπο του την ηλεκτρική του φύση.
Σχεδιαστικά δεν διεκδικεί βραβείο πρωτοτυπίας ή εντυπωσιασμού για να κάνει τα κεφάλια να γυρίζουν στο πέρασμά του, αλλά από την άλλη αυτή η διακριτικότητα στη σχεδίαση είναι καλοδεχούμενη από πολλούς. Σίγουρα, πάντως, το συνολικό στυλ δεν είναι απορριπτέο και ακόμα πιο σίγουρα δεν το λες άσχημο ή κιτς.
Με απαλές καμπύλες, χωρίς ακμές και «καθαρές» γραμμές χωρίς διάθεση για ρίσκο, το C10 φανερώνει με τον τρόπο του την ηλεκτρική του φύση (κάτι με την κλειστή μάσκα, κάτι με τις «χωνευτές» χειρολαβές και τις φωτεινές λωρίδες ανάμεσα στα εμπρός και πίσω φώτα), αλλά και το… μέγεθός του, το οποίο συνοδεύεται από μια δελεαστική τιμή.
Με τιμή-λουκούμι
Κακά τα ψέματα, περισσότερο από όλα το πιο εντυπωσιακό χαρακτηριστικό του Leapmotor C10 είναι η τιμή του, η οποία με βάση του αναλόγου μεγέθους ηλεκτρικού ανταγωνισμού τη χαρακτηρίζεις έως και προκλητική: Η ναυαρχίδα της Leapmotor με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ» και έκπτωση λανσαρίσματος 2.000 ευρώ ξεκινάει από τις 30.900 ευρώ, χαμηλότερη και από θερμικά μικρά SUV. Εξοπλίζεται από μπαταρία 69,9 kWh, την κίνηση έχει αναλάβει ένας ηλεκτρικός κινητήρας μόνιμου μαγνήτη που αποδίδει 218 άλογα και κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ από πλευράς εξοπλισμού έχει τα πάντα όλα.
Η έκδοση εξοπλισμού Style διαθέτει πακέτο 16 συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS), infotainment με οθόνη αφής 14,6 ιντσών και ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ινστών, WiFi, σημείο ασύρματης φόρτισης κινητού, online πλοήγηση, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό με αντλία θερμότητας, Full LED προβολείς, μέχρι και τεράστια πανοραμική ηλιοροφή και ηλεκτρικό σκίαστρο.
Η κορυφαία έκδοση Design της δοκιμής με επιπλέον 1.500 ευρώ προσθέτει δερμάτινες επενδύσεις, θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, ρυθμιζόμενο ατμοσφαιρικό φωτισμό καμπίνας, ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών, τροχούς 20 ιντσών και πίσω φιμέ τζάμια.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Leapmotor C10 | Το φθηνότερο μεγάλο οικογενειακό SUV είναι ηλεκτρικό |
Σελίδα 2 | Ηλεκτρική SUVάρα στο μέγεθος του Tesla Model Y |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο, ευρύχωρο και με τα πάντα όλα |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: Κινείται αξιοπρεπώς και βγάζει 350 πραγματικά χλμ με μια φόρτιση |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Δίνει έμφαση στην άνεση |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |