Στο C10 μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 3 επίπεδα ανάκτησης ενέργειας περιλαμβανομένης της λειτουργίας «one-pedal», που πάντως θέλαμε να έχει περισσότερη ένταση.
Το Leapmotor C10 εξΆ αρχής δηλώνει πως προτεραιότητά του είναι η άνετη και ασφαλής συμπεριφορά, εν μέσω συνεχών «μπίπ» (άλλα σωστά και αρκετά όχι) από τις κάμερες και τους αισθητήρες που ελέγχουν τον οδηγό, το όριο ταχύτητας, τη θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο και την πέριξ κίνηση. Αν εξαιρέσεις τον έντονο τεχνητό ήχο κάτω από 30 χλμ./ώρα (για να γίνεται αντιληπτό το C10 από τους πεζούς) και τον αισθητό αεροδυναμικό θόρυβο για τα δεδομένα των ηλεκτρικών, οι επιβάτες του C10 απολαμβάνουν μια αξιολογότατη ποιότητα κύλισης. Αυτή έρχεται ως αποτέλεσμα της απορροφητικής ανάρτησης, ακόμα και με τους τροχούς των 20 ιντσών με ελαστικά 245/45 στο μοντέλο της δοκιμής. Και μάλιστα χωρίς το σύνολο να εμφανίζεται τάσεις πλεύσεις ή να «πατάει στο περίπου, με το μπροστινό μέρος να δείχνει προθυμία να ακολουθήσει ακόμα και σε μια απότομη αλλαγή πορείας.
Σίγουρα στο αξιοπρεπές «στήσιμο» ρόλο παίζει και η ενσωμάτωση της μπαταρίας στο πλαίσιο, που αυξάνει την ακαμψία και χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Συνδυαστικά με τα ελαστικά της Dunlop, που εξασφαλίζουν μπόλικη πρόσφυση ακόμα και στην πίεση, το C10 «στέκεται» αξιοπρεπώς ακόμα και με σβέλτο ρυθμό, χωρίς πάντως η συνολική αίσθηση να εμπνέει: το τιμόνι έχει εντελώς τεχνητή αίσθηση και δεν προσφέρει επαρκή πληροφόρηση όποιο πρόγραμμα και να έχεις επιλέξει, ενώ το πεντάλ των φρένων έχει περίεργη αίσθηση και πιάνει απότομα μετά από μια σχετικά μεγάλη νεκρή διαδρομή. Και τα 40,5 μέτρα για το κοκκάλωμα από τα 100 χλμ./ώρα είναι οριακά αποδεκτή επίδοση.
Συνδυαστικά με τα ελαστικά της Dunlop, που εξασφαλίζουν μπόλικη πρόσφυση ακόμα και στην πίεση, το C10 «στέκεται» αξιοπρεπώς ακόμα και με σβέλτο ρυθμό, χωρίς πάντως η συνολική αίσθηση να εμπνέει για οδηγικά ξεσαλώματα.