Απλοϊκή, οριζόντια, σχεδίαση με εντελώς ευθείες γραμμές, ικανοποιητικά σε υφή πλαστικά, προσεγμένη συναρμογή και παντελής απουσία φυσικών διακοπτών.
Για την καμπίνα επιβατών το Leapmotor C10 έχει ακολουθήσει τον δρόμο της Tesla και αυτό δεν έχει να κάνει μόνο με την είσοδο με τη χρήση κάρτας, αλλά και με όλη την υλοποίηση: Απλοϊκή, οριζόντια σχεδίαση με εντελώς ευθείες γραμμές, ικανοποιητικά σε υφή πλαστικά, προσεγμένη συναρμογή και παντελής απουσία φυσικών διακοπτών. Εκτός από τους υαλοκαθαριστήρες, τα παράθυρα, τα φλας και τον επιλογέα κίνησης, όλες οι λειτουργίες –μέχρι και η ροή αέρα από τους κρυμμένους στην οριζόντια λωρίδα που τρέχει το ταμπλό, αεραγωγούς- ελέγχονται από την ευκρινή κεντρική οθόνη των 14,6 ιντσών, τo interface της οποίας θυμίζει αρκετά αυτό των Tesla. Και αυτό σημαίνει πως είναι εύχρηστο (πάντως το Android Auto και το Apple CarPlay απουσιάζουν) σε αντίθεση με τους διακόπτες για τα παράθυρα που λειτουργούν ανάποδα: Προς τα πίσω ανεβάζουν και προς τα μπροστά κατεβάζουν. Όπως και να έχει, πίσω από το τιμόνι υπάρχει μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων (δεν υπάρχει στα Tesla) 10,25 ιντσών και συνολικά η feel good αύρα έχει θετικό πρόσημο, στοιχείο που τονίζεται από τη φωτεινότητα χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τη στάνταρ πανοραμική οροφή.
Χωροταξικά τώρα, οι μετρήσεις μας επιβεβαίωσαν την αίσθηση… γηπέδου που προσφέρει η καμπίνα του Leapmotor C10. Σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο πάτωμα, οι πίσω επιβάτες έχουν κορυφαίο «αέρα» για τα γόνατα και τα κεφάλια τους, ενώ αρκετός είναι και ο χώρος για τους ώμους. Με δυο λόγια, ακόμα και 5 μπασκετμπολίστες θα πιούν στην υγειά της «άπλας» που προσφέρει η καμπίνα του C10. Ωστόσο, αυτή φαίνεται πως έχει έρθει εις βάρος του πορτ-μπαγκάζ: Με 435 λτ. υστερεί αισθητά όχι μόνο από τον ανταγωνισμό, αλλά ακόμα και από μικρά SUV. Τουλάχιστον υπάρχει μικρός χώρος κάτω από το πάτωμα για να αποθηκεύεις τα καλώδια, αλλά και frunk (μπροστινός χώρος) 32 λτ. για τον ίδιο σκοπό. Στην καμπίνα υπάρχουν κάποιες πρακτικές λύσεις (θα θέλαμε μεγαλύτερο το ντουλαπάκι συνοδηγού), όπως ο (κάπως δυσπρόσιτος) χώρος κάτω από την κονσόλα και το βαθύ κουτί ανάμεσα στα καθίσματα. Τα τελευταία είναι έχουν επένδυση απόσυνθετικό δέρμα, είναι άνετα και με αρκετά καλή στήριξη.